Завдання для учнів ліцею під час карантину
Завдання для самостійного опрацювання на час карантину для 2-А класу
УВАГА! Завдання будуть доповнюватись. Слідкуйте за змінами.
Оксана Георгіївна проводитиме он-лайн консультації кожного дня з 8.30 до 15.15
Гра "Роби як Лорі" https://m.youtube.com/watch?v=nWK56OV5CBQ
Англійська мова
План роботи для тих, хто немає змоги приєднатись до онлайн-зв’язку або на випадок технічних неполадок
31.03.20
PB p.26 – повторити слова
PB p. 30 - 31 - текст читати, перекладати
PB p.31 ex.3 - усно
AB p. 30
01.04.20
PB p. 30 – 31 – з тексту вивчити такі фрази
- Tidy up!
- I’ve got an idea!
- What a mess!
- I don’t believe it!
PB p. 31 ex. 4 – звертаємо увагу на вимову
https://www.youtube.com/watch?v=p2cshyu82vk
AB p.31
02.04.20
PB p. 32 ex. 1-2 –вивчити нові слова і прописати по 2 рядочки:
- Recycling
- Environmental
- Rubbish
- Throw away
- Newspaper
- Bottle
- Can
https://www.youtube.com/watch?v=vZvDkYoI3HU
07.04.20
PB p. 32 ex. 3( вивчити слова), ex.4 ( усно)
Повторити займенники ( I we you they he she it) та дієслово Can – можу
AB p. 32-33
https://www.youtube.com/watch?v=6jQ7y_qQYUA
08.04.20
PB p. 36 – ex. 1-3 ( усно)
AB p. 36
Виконати завдання на листочку, прикріплений окремим файлом Mr Potatos face-worksheet 1
09.04.20
PB p. 37 ex. 1, 2 ( звернути увагу на Grammar focus – конструкція have got / has got.
AB p. 37
https://www.youtube.com/watch?v=jfGmHy5WgDI
Виконати завдання на листочку, прикріплений окремим файлом parts-of-the-face--worksheet 2
дата | завдання |
12.03.2020 |
1.PB стор. 26 впр. 1 - вивчити нові слова, прописати по 2 рядочки PB стор. 26 впр.3 усно описати малюнок використовуючи запитання Where is…? та давати короткі відповіді, використовуючи прийменникі місця on, in, under 2.AB стор. 26 |
17.03.2020 |
1. PB стор. 27 впр. 2 ознайомитись з вказівними займенниками this – це ( для однини), that – то ( для однини), these – ці ( для множини), those – то ( для множини). Для кращого ознайомлення рекомендовано відео для перегляду https://www.youtube.com/watch?v=nKk5B8ilyEo https://www.youtube.com/watch?v=foxPlNDz7Ao https://www.youtube.com/watch?v=TkpSsdQCaKY https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=BcxmWhY-zx8 ДОДАТКОВО: можна переглянути презентацію до теми «My Bedroom», а також презентацію «Гра This that these those», які прикріплені окремими файлами 2. Виконати завдання на листочках ( прикріплені окремими файлами)
|
18.03.2020 |
1. AB стор. 27 впр. 1,2 2. PB стор. 28 впр. 1 ( для прослуховування можна використовувати онлайн аудіо за посиланням http://www.publishing.linguist.ua/quickminds2/cd2/ ), AB стор. 28 PB стор. 28 впр. 2 зробити письмово у зошиті : за зразком описати кімнату, використовуючи this, these, that, those; запитання та відповіді |
19.03.2020 |
PB стор. 29 впр.1 PB стор. 29 впр. 2 – звернути увагу на нове граматичне правило, вивчити Mine – моє Yours – твоє PB стор. 29 впр.3 (http://www.publishing.linguist.ua/quickminds2/cd2/) AB стор. 29 |
ДОДАТКОВО: для закріплення матеріалу можна використовувати безкоштовний інтерактивний онлайн додаток з іграми http://activities.quickmindsapps.es/Games%202/index.html?SCB/0/0 |
Читання:
1.ст. 127-128 читати, переказув;
- ст. 128-129 читати, завд. 3 на окр. листок;
- ст. 129 завд.4;
4.ст.129-130, цікаві факти про І.Франка;
5.ст.130-131читати, перек казку;завд.5;
- ст.131-132, відпов. на запитання в кінці тексту.
Математика:
1.ст.103 опрацювати, записати#5 у зошит;
- ст.104 опрацювати, записати#4, 5 у зошит;
- ст. 105 опрацювати, #2, 4 у зошит;
- ст.106 опрацювати, у зошит #3,4,5;
5.ст. 107 опрацювати, у зошит #2, 4,5.
Я досліджую світ:
- ст. 78-80 розкажіть про традиції святкування у вашій сім`ї; заповнити зошит;
- ст.80-81 опрацювати, намалювати малюнок "Не зривайте первоцвітів!" , або "Не чіпайте пташиних гнізд";виготовити аплікацію "Великодня писанка";зошит;
- ст. 82-83 опрацювати;
- ст. 86-87 опрацювати, напис. 3-4речення, що вам відомо про заснування Києва;
- ст.88-89 опрацювати; з`ясувати, чи забезпечує Конституція України право її громадян на державну мову, у якій статті це написано?
Укр. мова:
- ст. 89, скласти й записати записку, sms своїм близьким, друзям про події, які сталися з тобою;
- ст.90 опрацювати, д.з.
- ст. 91опрацювати, д.з.
- ст.92 опрацювати, д.з.
Інформатика
УВАГА! Загальні питання. 1. Завдання з інформатики викладаються для обох груп. 2. Завдання необхідно виконувати за підручником Коршунова О.В. «Сходинки до інформатики. 2 клас», електронну версію якого можна скачати за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/44-shodinki-do-nformatiki-korshunova-2-klas.html. 3. Додатково для бажаючих цікаве програмування з Годиною коду https://studio.code.org/courses, де діти самостійно в цікавій он-лайн формі можуть вивчати програмування безкоштовно! 4. Всі питання можна задати по e-mail: informatika21@i.ua. |
|
Дата |
Завдання |
16.03.2020 |
Тема «Пристрої, що полегшують роботу людини». §16 ст. 53-56, Завдання 1 та 2 на ст.57. |
Завдання для самостійного опрацювання на час карантину для 3-А класу
Перегляд презентацій, відео-уроків та перевірка домашніх завдань відбувається в групі Вайбер "НАШ 3-А".
Група відкрита з 9:30 до 20:30.
Перевірка ДЗ з 11:00 до 12:00.
Онлайн - консультації з 10:00 до 11:00 та з 12:00 до 13:00.
Англійська мова
UNIT 5 DAY BY DAY
PB: pp. 90-97 (опрацювати):
- pp. 90-91ex. 2, 3, 5 (read and translate);
- pp. 92-93ex. 1, 2, 3 (readand translate);
! Звернути увагу на вправу 1 ст. 92 (правила читання закінчення –ed);
- p 94-95 ex. 1 (! Remember), ex. 2, 3 (письмово);
- pp. 96-97 ex. 2, 3 (read and translate).
WB: pp. 57-61 (виконати всі вправи).
Для додаткового використання:
GRAMMAR: PAST SIMPLE TENSE
https://www.youtube.com/watch?v=9-3Zz0tan-o
https://www.youtube.com/watch?time_continue=6&v=ZWZ6cNq6bEY&feature=emb_logo
Літ. читання
Дата | Завдання |
13.03.2020 | вивчити напам'ять вірш Т. Шевченка "Тече вода з-під явора" |
16.03.2020 |
Прочитати оповідання "Лелече новосілля", виконати завдання до нього. До 18.03 надати в особистому повідомленні кл. керівникові на вайбер. |
Математика
Дата | Завдання |
13.03.2020 | Завдання з підручника. С. 786,787 |
16.03.2020 |
До 18.03 надати в особистому повідомленні кл. керівникові на вайбер. |
18.03.2020 |
798(усно),809(п) |
Природознавство
Дата | Завдання |
13.03.2020 | підручник с. 109-113(чит,відповідати на питання) +1 цікавий факт про птаха. |
18.03.2020 | с. 114-118(опрацювати)+ тест |
Укр. мова
Дата | Завдання |
12.03.2020 | з тексту, над яким працювали в класі, виписати словосполучення іменник+ прикметник, зазначити в дужках (число, рід, відмінок). |
18.03.2020 |
повторити правила за таблицями + картки с. 54-55
|
Інформатика
УВАГА! Загальні питання. 1. Завдання з інформатики викладаються для обох груп. 2. Додатково для бажаючих цікаве програмування з Годиною коду https://studio.code.org/courses, де діти самостійно в цікавій он-лайн формі можуть вивчати програмування безкоштовно! 3. Всі питання можна задати по e-mail: informatika21@i.ua. |
|
Дата |
Завдання |
17.03.2020 |
Тема «Доповнення текстів зображеннями». В текстовому редакторі MS Word створити документ, що містить 5-6 речень (тему обрати на власний розсуд). Додати в текст 2 зображення по темі документа. |
Осн. здоров'я:
Ознайомитись з правилами безпеки життєдіяльності в умовах карантину:
З 12 березня 2020 року в Україні запроваджено тритижневий карантин для усіх закладів освіти.
Карантин, а не канiкули!!! Ми навчаємось дистанцiйно!!!
Пiд час карантину слiд пам'ятати:
- не підходити ближче ніж на 1 метр до людей, що кашляють, чхають або мають жар
-обов’язкове миття рук перед прийомом їжі та після відвідування вбиральні (мити руки потрібно щонайменше 20 секунд або використовувати дезінфекційні засоби для рук)
- утриматися від прийому їжі з загальних упаковок або посуду (горішки, чіпси, печиво та інші снеки), куди багато людей занурюють руки
-уникати привітальних обіймів і рукостискань, поки епідеміологічна ситуація не стабілізується
- вологt прибирання приміщень, очищення та дезінфекції об’єктів, яких торкається велика кількість людей, провітрювати приміщення
-важливо уникати місць масового скупчення людей
-у разі підвищеної температури дитина має залишитися вдома до повного одужання та одразу отримати консультацію сімейного лікаря.
Як правильно поводити себе в умовах поширення вірусу?
мити руки щонайменше 20 секунд або використовувати дезінфекційні засоби для рук
під час кашлю або чхання прикривати рот і ніс паперовою хустинкою, яку потім необхідно викинути; чхати також правильно у згин ліктя
не підходити ближче ніж на 1 метр до людей, що кашляють, чхають або мають жар, уникати будь-якого тісного контакту з ними
не споживати сирих чи недостатньо термічно оброблених продуктів тваринного походження.
Завдання для самостійного опрацювання на час карантину для 4-А класу
Природознавство
Українська мова
Фотографію виконаних завдань надіслати Шолік С. І. на електронну пошту svitlana_sholik@ukr.net до 26.03.2020 р.
Літературне читання
Фотографію виконаних завдань надіслати Шолік С. І. на електронну пошту svitlana_sholik@ukr.net до 26.03.2020 р.
Англійська мова
UNIT 5 MY CITY – MY HOME
PB: pp. 128-138 (опрацювати):
- p. 129 ex. 3 (read);
- p. 130-131 ex. (read and translate);
- 132 ex. 2 (read and translate);
- 133 ex. 1 (! Remember);
- p. 134-135 ex. 2 (read and translate);
- p. 136-138 4, 2 (read and translate).
Mini-project «The room of my dream»: PB p. 129 ex. 5 (формат A4, за
зразком).
! Усі нові слова зі ст. 128 по 137 записати у словник (транскрипція, переклад).
WB: pp. 89-98 (виконати всі вправи).
Для додаткового використання:
My home – my room
https://www.youtube.com/watch?v=aOSJZbHoiY8
https://www.youtube.com/watch?v=eVdhIVmpSdc
https://www.youtube.com/watch?v=HdnbDoRHqV4
https://www.youtube.com/watch?v=1lqZmMu5wkk
Математика
Зошит для підготовки до ДПА - все до с. 35
Зошит "Працюю самостійно" - завдання 10,14,17, 23,25, 33,37,41.
Повторювати таблицю множення та виготовити наочність для вивчення теми "Дроби"
Інформатика
УВАГА! Загальні питання. 1. Завдання необхідно виконувати за підручником Коршунова О.В. «Сходинки до інформатики. 4 клас», електронну версію якого можна скачати за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/663-shodinki-do-nformatiki-korshunova-4-klas.html 2. Додатково для бажаючих цікаве програмування з Годиною коду https://studio.code.org/courses, де діти самостійно в цікавій он-лайн формі можуть вивчати програмування безкоштовно! 3. Скретч он-лайн https://scratch.mit.edu/projects/editor 4. Всі питання можна задати по e-mail: informatika21@i.ua. |
|
Дата |
Завдання |
17.03.2020 |
Тема «Використання логічних висловлювань з якщо-то…». §23 ст. 113-117, Завдання 5 (усно) та 6 на ст.119. |
Завдання для самостійного опрацювання на час карантину для 5-А класу
Математика
Дата |
Завдання |
|
12.03.2020 |
§ 32, прочитати, вивчити правила. Виконати номери: 852, 854, 857, 865 Відео урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=uqG1hOOz_kg&list=PLJpLIecpiPD_T-tr0_RgBFUOoSgIzr9X9&index=65 |
|
16.03.2020 - 18.032020
|
Опрацювати §33,ознайомитись із прикладами розв'язуваня завдань с. 206, виконати вправи 871, 873, 875, 888, 90, 892. На сайті https://gioschool.com/ працюємо: тема "Десяткові дроби" Урок 1 |
|
19.03.2020 |
Опрацювати § 34, номери 914, 917, 919, 922 На сайті https://gioschool.com/ працюємо: тема "Десяткові дроби" Урок 2 |
Українська мова
Фотографію виконаних завдань надіслати Шолік С. І. на електронну пошту svitlana_sholik@ukr.net до 26.03.2020
Українська література
Фотографію виконаних завдань надіслати Шолік С. І. на електронну пошту svitlana_sholik@ukr.net до 26.03.2020
Англійська мова
дата | завдання |
12.03.2020 |
PB стор. 89 впр. 1-3 Для кращого розуміння граматичної структури рекомендовано для перегляду та ознайомлення: https://just-english.com.ua/to-be-going-to/ https://grammarway.com/ua/to-be-going-to https://learnenglishkids.britishcouncil.org/ru/grammar-practice/going-plans - в даному посиланні звернути увагу в кінці сторінки на ігри та документ, які можна зберегти та виконати завдання
|
17.03.2020 |
|
18.03.2020 |
PB стор. 91 впр. 2( письмово в зошиті), впр. 3, 4 в підручнику
|
19.03.2020 |
|
Українознавство
- Написати в зошит короткі відомості про видатного історичного діяча-державотворця (наприклад, М. Грушевський тощо).
- Написати мінітвір «Що я роблю для розбудови своєї Батьківщини» (1 сторінка, 3 абзаци).
- Написати повідомлення «Екологічне становище в Україні»
(Можна виконати у формі рефератів, повідомлень чи лепбуків)
https://www.youtube.com/watch?v=WffzbTk7BME
https://www.youtube.com/watch?v=lERqKTpjQ2Q
https://www.youtube.com/watch?v=DaBZ_eSyX0s
https://www.youtube.com/watch?v=STTLrmA8wqo
Природознавство
16-20 березня |
пар. 29-30 + відео https://www.youtube.com/watch?v=v-Dn0HZ1ejU
пар 32-32 + відео https://www.youtube.com/watch?v=RmErh04ndGs
|
Вступ до історії
Вивчити параграф 23. Підготувати повідомлення:
1.Що таке козацькі літописи
2.Літопис Самовидця
3.Літопис Григорія Грабянки
4.Літопис Самійла Величка
Уявіть себе сучасним літописцем. Запишіть невеличкий літопис вашого життя на протязі двох минулих років.
Ознайомтесь із презентацією за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=LG5nbjNHzxk
Інформатика
УВАГА! Загальні питання. 1. Завдання з інформатики викладаються для обох груп. 2. Завдання необхідно виконувати за підручником Морзе Н.В., Барна О.В., Вембер В.П., Кузьмінська О.Г. «Інформатика 5 клас», електронну версію якого можна скачати за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/143-nformatika-morze-varna-vember-kuzmnska-sarazhinska-5-klas.html 3. Додатково для бажаючих цікаве програмування з Годиною коду https://studio.code.org/courses, де діти самостійно в цікавій он-лайн формі можуть вивчати програмування безкоштовно! 4. Скретч он-лайн https://scratch.mit.edu/projects/editor 5. Відеоінструкція «Як правильно зберегти проект Скретч та надіслати його на перевірку» https://mega.nz/#!wZpHzAaQ!S5VFsOCGhnh_xrU5SCjWnIoVCtVxSP8UhYTM0dp2M3k 6. Всі питання можна задати по e-mail: informatika21@i.ua. |
|
Дата |
Завдання |
16.03.2020 |
Тема «Алгоритми з повтореннями». §23-24 ст. 208-212, Вправа 3 на ст. 213. Проект зберегти з іменем 5ПрізвищеВпр3Ст213.sb2 (наприклад, 5ІвановВпр3Ст213.sb2 або 5ПетренкоВпр3Ст213.sb2) та надіслати на перевірку на e-mail: informatika21@i.ua до 22.03.2020. |
Зарубіжна література
Виконані завдання (фото або друкований варіант завдань з підручника, тест фото або електронний варіант) надсилати на вайбер +380686289016 або електронну адресу dashulia_b@bigmir.net
31-го березня 2-го квітня (час узгоджується індивідуально) відбудеться онлайн консультація по skype, логін darja_sun Під час консультації можна здати вірш напам’ять (також приймається відеозапис) та поставити питання.
Якщо можливості працювати дистанційно немає, всі завдання будуть перевірені після карантину. Бережіть себе, будьте здорові!
Завдання:
Ст. 229-232 (конспект)
Ст. 258 перевір себе 2, 3, 5, 7 (письмово)
Ст. 259-260 (конспект)
Прочитати: Льюїс Керролл «Аліса в країні див»
Ст. 260-263 вивчити вірш «Книги в красном переплете» (українською чи російською мовою на вибір)
Матеріали до опрацювання з теми: «Льюїс Керролл «Аліса в країні див»»:
https://www.youtube.com/watch?v=8mrmiKRg904
Біографічні дані
https://www.youtube.com/watch?v=Td4bUQ85hgo
Презентація
https://www.youtube.com/watch?v=XfzJsysL9_c
Аудіо книга
https://www.youtube.com/watch?v=raJGg4iusPk
Онлайн-урок
Матеріали до опрацювання з теми «Творчість Марини Цвєтаєвої»:
https://www.youtube.com/watch?v=hXqzqA340sk
Презентація, біографія
https://www.youtube.com/watch?v=cpvb7ZhFPGE
Вірш, аудіо запис
Польська мова
Дата | Завдання |
18.03.2020 |
1.Ст. 74-75 - вправа 11, 12, 13 (переписати все в зошит) 2.Опрацювати матеріали за посиланнями: http://www.polskatolubie.pl/materialy-multimedialne/ https://zdobywcywiedzy.pl/tematy-cwiczen/ https://klikankowo.jimdofree.com/edukacja-polonistyczna/4-gramatyka/ 3.Обов'язково пройти тест http://learningapps.org/watch?v=p9y23pe4301 |
З питаннями звертатись до пані Марії в особистому порядку |
Образотворче мистецтво
Намалювати пейзаж "Берізки по коліна у воді". Роботу підписати: Прізвище, ім'я, клас.
Фотографію малюнка надіслати Шолік С. І. на електронну пошту svitlana_sholik@ukr.net до 31.03.2020
Завдання для самостійного опрацювання на час карантину для 6-А класу
Консультаціі з математики
Понеділок- четвер
З 10.00 - 12.00
Скайп зв‘язок: Логін n_ prokopchuk
Українознавство
Написати про військо у різні часи історії України (військо часів Київської Русі, козаччини, Російської імперії, СРСР, незалежної України, ОУН-УПА).
Підготувати КОРОТКО повідомлення про легендарні постаті українців, які прославили Україну.
Написати мінітвір «Чому важливо знати минуле України» (1 сторінка, 3 абзаци).
https://www.youtube.com/watch?v=WffzbTk7BME
https://www.youtube.com/watch?v=lERqKTpjQ2Q
https://www.youtube.com/watch?v=DaBZ_eSyX0s
https://www.youtube.com/watch?v=BhuWhgS_HlA
Українська мова
-
- §47-54 (Теми. Прикметник. Числівник)
Звернути увагу на правила, що розміщені на сторінках: с. 150, с. 152, с. 154-155, с. 158, с. 164, с. 167, с. 168, с. 169.
Виконати письмово вправи у робочий зошит: впр. 397, 401, 404, 406, 411, 412, 413, 416, 423, 433, 434, 436, 437, 440, 446, 447, 449, 452, 453, 454, 458, 461, 462.
Для кращого ознайомлення рекомендовано відео для перегляду:
Прикметник:
https://www.youtube.com/watch?v=lIIjcF9KfyU
https://www.youtube.com/watch?v=B11E57PvDog
https://www.youtube.com/watch?v=J_LKCVerZic
Числівник:
https://www.youtube.com/watch?v=lCqlxPeZNk4
Українська література
Читати с.178-211 (Я. Стельмах «Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера», Леся Воронина «Таємне Товариство боягузів, або Засіб від переляку № 9»).
Письмово виконати завдання у робочі зошити: с.182 зв. 1-9; с. 187 зв. 1-10; с.193 зв. 1-14; с. 193 (домашнє завдання внизу сторінки); с. 200 зв. 1-10; с. 205 зв. 1-8; с. 210 зв. 1-11; с. 212-213 всі 3 частини, всі завдання.
Для кращого ознайомлення рекомендовано відео для перегляду:
Я. Стельмах «Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера»:
https://www.youtube.com/watch?v=kl5K_IsDz6g
https://www.youtube.com/watch?v=rjcTWOaW0Ks
Леся Воронина «Таємне Товариство боягузів, або Засіб від переляку № 9»:
https://www.youtube.com/watch?v=gwtisTYLw00
https://www.youtube.com/watch?v=SCQh5zqJ5fA
https://www.youtube.com/watch?v=YKhXqN-h6gs
Зарубіжна література
Дата |
Тема |
Домашнє завдання |
12 березня 2020 року |
Мацуо Басьо. Хайку |
Вивчити напам’ять хайку Мацуо Басьо на стор. 194. |
17 березня 2020 року |
Роберт Бернс. «Моє серце в верховині» |
Прочитати стор. 195-196. Вивчити напам’ять вірш Р. Бернса «Моє серце в верховині» (стор. 196-197) |
19 березня 2020 року |
Генрі Вордсворт Лонгфелло. «Пісня про Гайавату» |
Прочитати стор. 197-201. Підготувати виразне читання розділу «Люлька Згоди» |
Виконані письмові завдання (скріншоти) надсилати для перевірки на електронну адресу: putney@ukr.net |
||
Зв’язок Skype: liubovpanchuk (відповідно до розкладу уроків на ІІ семестр) для вивчення нового матеріалу, консультацій, перевірки виконання домашніх завдань |
Англійська мова
- Опрацювати Science File (S.B. p. 63)
- Виконати вправи №1, №2 письмово (S.B. p. 63)
- Повторити Grammar Reference 5 (W.B. p. 94)
- Опрацювати worksheet 5 (прикріплений окремим файлом) та надіслати на електронну пошту perfectenglish21@ukr.net
Географія
16-20 березня |
пар. 41-42+ https://www.youtube.com/watch?v=6rSV6CJWrIE
пар 42-43
|
Історія
Історія вивчити параграфи 48-53 та виконати практичні завдання на тему: "Стародавній Рим за царської та республіканської доби" , які прикріплюю, розв'язати кросворд.
Дистанційне навчання з історії для 6-го класу за темою «Стародавній Рим».
Матеріал складатиметься з короткого відео, корисних посилань на інші безкоштовні ресурси та переліку онлайн – завдань. Відео частина – це не тільки роз’яснення з теми, а й рекомендації до виконання завдань: аналізу документів, візуальних джерел, складання портрету історичного діяча та інфографіки. Також до кожного відео дібрані завдання для учнів, за результатами виконання яких кожний зможе отримати оцінку.
Трансляція відбуватиметься два рази на тиждень за посиланням
https://www.youtube.com/playlist?list=PLKryum2977DH7P4fYygbu4TvrglOsbFz4
Розклад уроків: 1. вівторок, 17 березня 10:00
Природно-географічні умови Апеннінського півострова. Виникнення міста Риму
2. четвер, 19 березня 10:00
Римська республіка в V–І ст. до н.е.: соціальний устрій та організація влади. Військова експансія Риму
3. вівторок, 24 березня 10:00
Диктатура Цезаря
4. четвер, 26 березня 10:00
Римська імперія. Октавіан Август
5. вівторок, 31 березня 10:00
Пантеон римських богів. Мистецтво Давнього Риму
6. четвер, 2 квітня 10:00
Римське право
Польська мова
Дата | Завдання |
13.03.2020 |
Гарне читання і переклад пісні, яку ми записали минулого разу. Виконати всі З вправи зі ст. 43. Опрацювати розворот ст. 44-45. О 12 5-х учнів попрошу вислати мені фото виконаної сьогоднішньої роботи - тобто ст. 43-44. Ст. 45 - домашнє завдання на наступну середу |
18.03.2020 |
https://klikankowo.jimdofree.com/edukacja-polonistyczna/4-gramatyka/ Результат пройденого тестування надіслати вчителю у вайбер |
Інформатика
УВАГА! Загальні питання. 1. Завдання з інформатики викладаються для обох груп. 2. Завдання необхідно виконувати за підручником Морзе Н.В., Барна О.В., Вембер В.П., «Інформатика 6 клас», електронну версію якого можна скачати за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/1464-informatika-morze-6- klas.html 3. Додатково для бажаючих цікаве програмування з Годиною коду https://studio.code.org/courses, де діти самостійно в цікавій он-лайн формі можуть вивчати програмування безкоштовно! 4. Скретч он-лайн https://scratch.mit.edu/projects/editor 5. Відеоінструкція «Як правильно зберегти проект Скретч та надіслати його на перевірку» https://mega.nz/#!wZpHzAaQ!S5VFsOCGhnh_xrU5SCjWnIoVCtVxSP8UhYTM0dp2M3k 6. Всі питання можна задати по e-mail: informatika21@i.ua. |
|
Дата |
Завдання |
12.03.2020 |
Тема «Програмне опрацювання подій». §20 ст. 163-166. |
19.03.2020 |
Тема «Роз’язування задач, які передбачають програмне опрацювання події». Вправа 1 на ст.166 за підручником. Проект зберегти з іменем 6ПрізвищеВпр1Ст166.sb2 (наприклад, 6ІвановВпр1Ст166.sb2 або 6ПетренкоВпр1Ст166.sb2) та надіслати на перевірку на e-mail: informatika21@i.ua до 22.03.2020. |
Біологія
§§ 42-44 опрацювати.
1) https://drive.google.com/drive/folders/1K2vto6CU3Ak33ivXFSY_GOYXPQkRnjTa?usp=sharing
2) https://www.youtube.com/watch?v=506ZfuChHdY
3) https://www.youtube.com/watch?v=RFQiH57ZVP0&t=28s
Образотворче мистецтво
Намалювати пейзаж "Берізки по коліна у воді". Роботу підписати: Прізвище, ім'я, клас.
Фотографію малюнка надіслати Шолік С. І. на електронну пошту svitlana_sholik@ukr.net до 31.03.2020
Завдання для самостійного опрацювання на час карантину для 7-А класу
Алгебра
Дата |
Завдання |
12.03.2020 |
§ 22, прочитати, вивчити означення. Виконати номери: 823, 826, 831, 833 Відео урок за посиланням |
17.03.2020 |
§23, номери 863, 865, 880, 884. https://www.youtube.com/watch?v=8RkMVKHUShI&t=76s Он-лайн підтримка вивчення математики на сайті https://gioschool.com/ Тема "Лінійна функція" урок 1, 2 |
19.03.2020 |
Завдання 6 "Перевірте себе у тестовій формі" с. 170-172 письмово з розв'язками в робочих зошитах. Готуватись до тематичного оцінювання 31.03.2020 |
Геометрія
13.03.2020 |
1. Повторити тему "Паралельні прямі. Сума кутів трикутника" стор. 103 - 141 2. Виконати завдання ТКР-3 відповідно до свого варіанту у прикріплених файлах: Варіант 1, Варіант 2 Фотографії виконаних робіт надіслати на електронну адресу retro2323@ukr.net до 17.03.2020 |
18.03.2020 |
§19, прочитати, вивчити означення, теореми. Додатковий матеріал: https://www.youtube.com/watch?v=lWHetRAkA2c&list=PLeb-UxVXmUb7NiEaAtyUO_z2qn-YC7yqN&index=14 номери: 484, 486, 492 Он-лайн підтримка вивчення математики на сайті https://gioschool.com/ Тема "Коло і круг. Дотична" урок 1 |
20.03.2020 |
§20, Властивості кола. Дотична до кола. https://www.youtube.com/watch?v=oYZFA11GGH4&list=PLeb-UxVXmUb7NiEaAtyUO_z2qn-YC7yqN&index=15 Он-лайн підтримка вивчення математики на сайті https://gioschool.com/ Тема "Коло і круг. Дотична" урок 2 |
Українознавство
Підготувати доповідь про найвідоміші українські історичні думи та пісні (дума, пісня + ілюстрація).
Знайти інформацію про діалекти різних регіонів України (написати про діалект чи говірку певного регіону на свій вибір).
Написати мінітвір «Для чого мені потрібна українська мова» (намалювати плакат на А4 «Чому потрібно вивчати українську мову?» або «Говори українською» тощо + підписати його 1-2 речення).
https://www.youtube.com/watch?v=w4tLcCOMgyg&t=243s
https://www.youtube.com/watch?v=dPu5brGvQEE
https://www.youtube.com/watch?v=y8TRDSz3SM8
https://www.youtube.com/watch?v=w4tLcCOMgyg&t=243s
https://www.youtube.com/watch?v=dPu5brGvQEE
https://www.youtube.com/watch?v=y8TRDSz3SM8
Англійська мова
UNIT 5
SB: pp. 54-58 (опрацювати); р. 77 (Unit 5 слова записати у словник,
транскрипція, переклад).
WB: pp. 42-46, 108, 117 (виконати всі вправи); pp. 94-95 ex. 1-4 (Grammar
Reference виконати).
Для додаткового використання:
Appearance: SB pp. 54. 57
https://www.youtube.com/watch?v=x0YQX7gGkQs#action=share
https://www.youtube.com/watch?v=XGdKDemKF30
Grammar Comparatives and Superlatives: SB p. 56
https://www.youtube.com/watch?v=e_e14GeapfQ
https://www.youtube.com/watch?time_continue=19&v=jEKV5TBeLfo&feature=emb_logo
Українська мова
- § 33-38 (Теми. Прийменник. Сполучник).
Звернути увагу на правила, що розміщені на сторінках: с. 152, с.154, с.155, с.160-161, с.166, с.170, с.171, с.172, с.174.
Виконати письмово вправи у робочий зошит: впр. 282, 283, 285, 289, 290, 293, 294, 296, 297, 299, 300, 302, 306, 307, 308, 316, 317, 323, 326, 330, 331.
Для кращого ознайомлення рекомендовано відео для перегляду:
Прийменник:
https://www.youtube.com/watch?v=SCCbFHgeGaw
Службові частини мови (Прийменник. Сполучник):
https://www.youtube.com/watch?v=ECWY_YLT2Y0
https://www.youtube.com/watch?v=0YmoTfPKaLU
https://www.youtube.com/watch?v=RM8nvWnMmhY
e-mail: selena13npu@ukr.net
Українська література
Вивчити напам’ять «Лебеді материнства» В. Симоненко с. 207-208.
Написати твір-роздум «Моє призначення в житті» (за поезіями В. Симоненка «Гей, нові Колумби й Магеллани…»)
Читати с. 212-246 (Марина Павленко «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських», Любов Пономаренко. «Гер переможений»).
Виписати у робочий зошит терміни: с. 241 (повість-казка), с. 245 (новела).
Письмово виконати завдання у робочі зошити: с. 223-225 зв. 1-11; с. 231-232 зв. 1-11; с. 241-242 зв. 1-12; с. 245-246 зв.1-12 .
Для кращого ознайомлення рекомендовано відео для перегляду:
«Лебеді материнства» В. Симоненко:
https://www.youtube.com/watch?v=Qy5qnVjV-PQ
Марина Павленко «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських»:
https://www.youtube.com/watch?v=Xgb8CzDBBmo
https://www.youtube.com/watch?v=kY52YIrPJ0c
Любов Пономаренко. «Гер переможений»:
https://www.youtube.com/watch?v=5ksDAi2UlUU
https://www.youtube.com/watch?v=SgXoxRKErbE
Фізика
§ 33- 35 -вивчити; повторювати § 27 – 32.
Письмово зробити в зошиті:
Тести на стор. 217-218; задачі № 2, 4, 5 на стор. 219. Надсилати завдання на адресу monkey-21@ukr.net
Хімія
1. Ознайомитись із матеріалами за посиланням: http://123456olga.blogspot.com/p/16-7.html
2. Завдання 4 з цього уроку виконати в робочих зошитах.
e-mail nina.sorochan@gmail.com
Зарубіжна література
Дата |
Тема |
Домашнє завдання |
12 березня 2020 року |
Розвиток мовлення (письмово). Написання власної детективної історії. |
Написати власну детективну історії, використовуючи схему на стор. 204 |
16.03.2020 |
Контрольна робота з теми «Літературний детектив» – твір |
Написати в робочому зошиті твір на одну з тем із рубрики «Теми творів» на стор. 226 |
19.03.2020 |
Новела як літературний жанр, її характерні ознаки, різновиди. О. Генрі – майстер новели |
Прочитати стор. 228-230. Підготувати усні відповіді на запитання 1-4 на стор. 230 |
30.03.2020 | О. Генрі. «Дари волхвів» |
Прочитати новелу О. Генрі «Дари волхвів» на стор. 236-240. Підготувати усні відповіді на запитання 1,2 на стор. 240 |
Виконані письмові завдання (скріншоти) надсилати для перевірки на електронну адресу: putney@ukr.net |
||
Зв’язок Skype: liubovpanchuk (відповідно до розкладу уроків на ІІ семестр) для вивчення нового матеріалу, консультацій, перевірки виконання домашніх завдань |
Географія
16-20 березня |
пар. 34, 35 пр.робота: на контурній карті позначити державіи Північної Америки
та їх столиці + https://www.youtube.com/watch?v=7lQ8NiqD97o
Тести виконати за посиланням та https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfK8MqyIGghxGhTUhSdG689P8HhRxzi5QypsXDWwtGKfJCAWQ/viewform
Відповіді надіслати на електронну адресу smilyanets1972@ukr.net |
Історія України
- Повторити параграфи 18-20, вивчити параграфи 21-22.
- Виконайте практичні завдання:
Завдання 1. Складіть таблицю на тему: "Культура Галицько-Волинської держави ХІІІ – пер. пол. XІV ст." та розв’яжіть кросворд «Культура Галицько-Волинського князівства», зразок прикріплюю.
Зразок таблиці: Тема "Культура Галицько-Волинської держави ХІІІ – пер. пол. XІV ст."
|
ОСВІТА |
ЛІТОПИСАННЯ |
АРХІТЕКТУРА |
МИСТЕЦТВО |
ГАЛИЧИНА |
|
|
|
|
ВОЛИНЬ |
|
|
|
|
ЗАПИСАТИ У КОЛОНКИ ОСНОВНІ ДОСЯГНЕННЯ ЗА РУБРИКАМИ У КУЛЬТУРІ ГАЛИЧИНИ ТА ВОЛИНІ У ХІІІ – пер. пол. XІV ст.
Завдання 2. Ви - європейський мандрівник, опишіть свої враження від відвідин Успенського собору у Володимирі-Волинську.
Завдання 3. Ви - гід екскурсовод, складіть маршрут-презентацію: "Мандрівка Галицько-Волинською Руссю".
Завдання 4. Складіть ребуси на найвідоміші пам'ятки культури Галицько-Волинської Русі.
Дистанційне навчання з історії України для учнів 7-го класу за темою «Галицько-Волинська держава».
Матеріал складатиметься з короткого відео, корисних посилань на інші безкоштовні ресурси та переліку онлайн – завдань. Відео частина – це не тільки роз’яснення з теми, а й рекомендації до виконання завдань: аналізу документів, візуальних джерел, складання портрету історичного діяча та інфографіки. Також до кожного відео дібрані завдання для учнів, за результатами виконання яких кожний зможе отримати оцінку.
Звертаю вашу увагу, що матеріали будуть корисними під час підготовки до ЗНО.
Трансляція відбуватиметься два рази на тиждень за посиланням:
https://www.youtube.com/playlist?list=PLKryum2977DGVDvcFFJ7PC0PWa3YY4QJd
Дистанційне навчання учнів 7-А класу відбуватиметься за таким розкладом:
1. вівторок, 17 березня 10:00
Король Данило – будівничий Галицько-Волинської держави
2. четвер, 19 березня 10:00
Галицько-Волинська держава за наступників Данила Романовича та її розпад.
3. вівторок, 24 березня 10:00
Культура Галицько-Волинської держави ХІІІ – першої половини XІV ст
4. четвер, 26 березня 10:00
Інкорпорація руських удільних князівств до складу Великого князівства Литовського, Руського і Жемайтійського, інших держав
5. вівторок, 31 березня 10:00
Кревська унія 1385 р. і українські території. Опір руських князів політиці централізації та його наслідки.
6. четвер, 2 квітня 10:00
Держава Феодоро в Криму
Всесвітня історія
1. Вивчити параграфи 22-23. стр. 228-247.
2. Написати конспект та скласти хронологічну таблицю за параграфами.
3. Скласти 12 тестових питань (письмово)
Польська мова
Дата | Завдання |
13.03.2020 |
Гарне читання і переклад пісні, яку ми записали минулого разу. Ми опрацювали сторінки 128-129 останнього разу. Почали 130 ст. Сьогоднішні - опрацюйте самостійно ст. 130-131. |
18.03.2020 |
https://klikankowo.jimdofree.com/edukacja-polonistyczna/4-gramatyka/ Результат пройденого тестування надіслати вчителю у вайбер |
Інформатика
УВАГА! Загальні питання. 1. Завдання з інформатики викладаються для обох груп. 2. Завдання необхідно виконувати за підручником Морзе Н.В., Барна О.В., Вембер В.П., Кузьмінська О.Г. «Інформатика 7 клас», електронну версію якого можна скачати за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/754-informatika-7-klas-morze-2015.html 3. Додатково для бажаючих цікаве програмування з Годиною коду https://studio.code.org/courses, де діти самостійно в цікавій он-лайн формі можуть вивчати програмування безкоштовно! 4. Скретч он-лайн https://scratch.mit.edu/projects/editor 5. Відеоінструкція «Як правильно зберегти проект Скретч та надіслати його на перевірку» https://mega.nz/#!wZpHzAaQ!S5VFsOCGhnh_xrU5SCjWnIoVCtVxSP8UhYTM0dp2M3k 6. Всі питання можна задати по e-mail: informatika21@i.ua. |
|
Дата |
Завдання |
16.03.2020
|
Тема «Розробка алгоритмів з повним розгалуженням з використанням змінних та їх реалізація у середовище програмування Скретч». Повторити §15 ст. 98-102. Вивчити §16 ст. 107-110, Вправа 2 на ст. 112. Проект зберегти з іменем 7ПрізвищеВпр2Ст112.sb2 (наприклад, 7ІвановВпр2Ст112.sb2 або 7ПетренкоВпр2Ст112.sb2) та надіслати на перевірку на e-mail: informatika21@i.ua до 22.03.2020. |
Трудове навчання
Ознайомитись із матеріалами:
http://www.samotuzhky.com.ua/38748
Біологія
І. Параграфи: 42-46, підготовка до тематичної.
Стр.202 тестові завдання в зошит
ІІ. Параграфи: 47-52
Проект на одну з тем:
1.Як вчаться пташенята.
2. Способи орієнтування тварин. Хомінг. Міграції.
3. Форми поведінки тварин.
Образотворче мистецтво
Намалювати пейзаж "Берізки по коліна у воді". Роботу підписати: Прізвище, ім'я, клас.
Фотографію малюнка надіслати Шолік С. І. на електронну пошту svitlana_sholik@ukr.net до 31.03.2020
Завдання для самостійного опрацювання на час карантину для 8-А класу
Консультаціі з математики
Понеділок- четвер
З 10.00 - 12.00
Скайп зв‘язок: Логін n_ prokopchuk
Українознавство
Намалювати плакат на А4 «Мої патріотичні почуття» + підписати його 1-5 речень «За що я люблю Україну».
Підготувати інформацію про «Українські мотиви у світовому мистецтві» (музика, кіно, література, скульптура, живопис тощо).
Написати міні есе (1 сторінка, 3 абзаци) «Чому Україна є моєю державою?»
https://www.youtube.com/watch?v=GTRCyALFZs4
https://www.youtube.com/watch?v=XW3UoPZQQNY
Фізика
Повторювати § 38, 39 ; 31-37 - вивчити формули фізичних величин.
Письмово зробити в зошиті: тести на стор. 229; задачі № 7-10 на стор. 231. Надсилати завдання на адресу monkey-21@ukr.net
Хімія
1. § 30 підручник. Кислоти, властивості.
2. До 19.03.2020 виконати тестування за посиланням https://naurok.com.ua/test/kisloti-h-vlastivosti-40758.html
Українська література
Фотографію виконаних завдань надіслати Шолік С. І. на електронну пошту svitlana_sholik@ukr.net до 26.03.2020 р.
Англійська мова
- WB: p. 120 (виконати усі завдання).
- Виконати тестові завдання (або варіант А або В) на окремих листочках
(прикріплені окремі файли):
- - TEST UNIT 8 A;
- - TEST UNIT 8 B.
Виконати тестові завдання, підписатита надіслати у вайбер на електрону пошту morena1@ukr.netдо 14.03.2020включно.
UNIT 9
SB: pp. 98-101(опрацювати), 111(Unit 9слова записати у словник,
транскрипція, переклад).
- WB: pp. 76-79, 102-103, 112 (виконати усі завдання).
Для додаткового використання:
1.Present Simple Passive:
https://www.youtube.com/watch?v=agnVDVf5-e4
https://www.youtube.com/watch?v=QTQb42w7oig
2.Past Simple Passive:
https://www.youtube.com/watch?v=h6qZYFhhED0
https://www.youtube.com/watch?v=Y0ZbGVZLvKw
3.Exercises:
https://www.e-grammar.org/present-simple-passive/
Зарубіжна література
Дата |
Тема |
Домашнє завдання |
12 березня 2020 року |
Мольєр. «Міщанин-шляхтич» |
Прочитати комедію «Міщанин-шляхтич». |
16 березня 2020 року |
Характерні ознаки класицизму як художнього напряму |
Прочитати стор. 236-239. Підготувати усну відповідь на запитання 1 на стор. 239 |
19 березня 2020 року |
Мольєр – майстер класицистичної комедії |
Прочитати стор.239-244. Скласти план прочитаної статті. |
30 березня 2020 року |
Мольєр. «Міщанин-шляхтич» |
Підготувати усні відповіді на запитання 1-4 на стор. 254 |
Виконані письмові завдання (скріншоти) надсилати для перевірки на електронну адресу: putney@ukr.net |
||
Зв’язок Skype: liubovpanchuk (відповідно до розкладу уроків на ІІ семестр) для вивчення нового матеріалу, консультацій, перевірки виконання домашніх завдань |
Географія
16-20 березня |
Гори України пар 38-41 +https://www.youtube.com/watch?v=xI0tkWdQr1M або
Моря України пар 42-43+ https://www.youtube.com/watch?v=Ky9UvCPUNlg
Тести виконати за посиланням та https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf75VrOu7VqnrYmrZjXk9zmNMQh2hQsa4v_w3fNhTlI5VqcIw/viewform
Відповіді надіслати на електронну адресу smilyanets1972@ukr.net |
Історія України
повторити параграфи 24-27, вивчити параграф 28.
Виконати практичні завдання.
Завдання 1. Скласти узагальнювальну таблицю «Основні досягнення української архітектури, скульптури та живопису».
Орієнтовний вигляд таблиці прикріплюю.
Завдання 2. Скласти опис однієї з пам’яток культури України другої половини кінця XVII – першої половини XVIII ст.
Завдання 3. виконати тестові завдання у зошиті на стр. 220-222.
Завдання 4. Підготуватись до контрольної роботи за розділом IV, це параграфи 22-28
Всесвітня історія
Всесвітня історія повторити параграфи 18-21.
Виконати практичні завдання.
Завдання 1. Напишіть репортаж із поля бою під час Полтавської битви.
Завдання 2. Скласти хронологічну таблицю за параграфами.
Завдання 3. Виконайте тестові завдання у зошиті за стр. 177 підручника.
Завдання 4. Підготуйтеся до уроку узагальнення і тематичного оцінювання за розділом IV «Османська
імперія. Країни Східної Європи у XVI — першій половині XVIII ст.». стр. 138-176
Мистецтво
Ознайомитись із презентаціями №1 та №2 та виконайте практичні завдання.
Завдання 1. Опорну схему РОКОКО у презентації №1 вивчити.
Завдання 2. Підготувати повідомлення "Бароко і рококо в українському мистецтві"
Завдання 3. Створити буклет з ілюстраціями споруд у стилі бароко і рококо.
Творче завдання
Виконати ескіз маскарона, картуша чи декоративного щита, герба у стилі рококо.
Файли для ознайомлення Презентація 1, Презентація 2
Інформатика
УВАГА! Загальні питання. 1. Завдання з інформатики викладаються для обох груп. 2. Завдання необхідно виконувати за підручником Морзе Н.В., Барна О.В., Вембер В.П. «Інформатика 8 клас», електронну версію якого можна скачати за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/839-informatyka-8-klas-morze-2016.html 3. Додатково рекомендовано для опрацювання цикл відеоуроків за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=UBbE0p7oU-U&list=PLaHMNOpHDYwpfIA6-ykJrkng0pd2smyeg&index=2&t=0s 4. Пам’ятаємо, для кожного проекту (вправи) необхідно створити папку, яку після успішного виконання завдання необхідно заархівувати в один архів (формат архіву – .zip або .rar) з іменем 8ПрізвищеВпр#Ст#.zip (наприклад, 8ІвановВпр4Ст147.zip або 8ПетренкоВпр5Ст149.rar). ВАЖЛИВО кожна вправа – окремий архівний файл!!! 5. Вправи треба виконувати вчасно та надсилати на перевірку до вказаної дати. 6. Всі питання можна задати по e-mail: informatika21@i.ua |
|
Дата |
Завдання |
13.03.2020 (2 урока) |
Повторити §22 ст. 143-145. Вивчити §22 ст. 146-149, Впр.4 ст.147, Впр. 5 ст.149. Результати виконання практичних завдань зберегти в форматі 8ПрізвищеВпр#Ст#.zip (наприклад, 8ІвановВпр4Ст147.zip або 8ПетренкоВпр5Ст149.rar) та надіслати на перевірку на e-mail: informatika21@i.ua до 22.03.2020. |
20.03.2020 (2 урока) |
Вивчити §22 ст. 150-154, Впр.3, 4 ст.155. Результати виконання практичних завдань зберегти в форматі 8ПрізвищеВпр#Ст#.zip (наприклад, 8ІвановВпр3Ст155.zip або 8ПетренкоВпр4Ст155.rar) та надіслати на перевірку на e-mail: informatika21@i.ua до 22.03.2020. |
Біологія
42-47 параграфи
1) https://youtu.be/OlMPTsA5rKk
2)https://www.youtube.com/watch?v=no1NUR3yVG0&feature=youtu.be
3) https://youtu.be/9Uhc7c0D6S0
Завдання з української мови
на період до 3-го квітня.
Прохання надсилати виконані завдання на вайбер, або електронну пошту. Якщо можливості дистанційної роботи немає, всі завдання будуть перевірені після карантину. Будьте здорові та бережіть себе!
Вайбер: +380686289016
Електронна пошта: dashulia_b@bigmir.net
За підручником: http://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/8_klas_ukrajinska_mova_zabolotnij_2016.pdf (посилання на електронний підручник)
& 32 ст. 147 Теорію вивчити і записати в зошит
Впр. 320 (І), 321, 323, 324, 329.
& 33 ст. 152 Теорію вивчити і записати в зошит.
Впр. 336, 338, 342, 344.
Теоретичний матеріал:
https://www.youtube.com/watch?v=q7E2p0vJoMA (відео урок відокремлене означення)
https://www.youtube.com/watch?v=hfqRsZ1oS_0 (відео урок відокремлена прикладка)
Виконати тест
Завдання для самостійного опрацювання на час карантину для 9-А класу
Консультаціі з математики
Понеділок- четвер
З 10.00 - 12.00
Скайп зв‘язок: Логін n_ prokopchuk
Фізика
§ 34,35 – письмово в зошиті розглянути задачі з розвꞌязком; конспект § 34.
Письмово: Вправи № 33-35. Повторювати § 30-33. Надсилати завдання на адресу monkey-21@ukr.net
Хімія
1. Ознайомитись із презентацією Спірти
2. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=NCS-1JRtXsU
Географія
16-20 березня |
машинобудування пар.30-32 + https://www.youtube.com/watch?v=L0u_JQzyvqg
Тести виконати за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSds7_ubuxoSJds67MInSNazvmFo2ji3XfCJg-fzqL9jzKjayQ/viewform Відповіді надіслати на електронну адресу smilyanets1972@ukr.net |
Історія України
вивчити параграфи 27-29. Після виконати тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/start/4820 Надіслати скриншот виконаного тесту.
За збірником ДПА історія України вивчити 1-7 варіант.
Всесвітня історія
вивчити 25 параграф. Потім виконати тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/start/40691 Надіслати у вайбер-групу або на електронну пошту yana.osvita@gmail.com скриншот виконаного тесту.
Правознавство
вивчити параграфи 25-26. Потім виконати тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/start/33879 Надіслати у вайбер-групу або на електронну пошту yana.osvita@gmail.com скриншот виконаного тесту.
Основи податкових знань
вивчити параграфи 29-30 Вивчити тести за посиланням http://shatohina-v-i.at.ua/podatkova_sistema.pdf до 16 стр. до 90 питання, правильні відповіді підкреслені зеленим кольором, за цими тестами буде опитування. Розв'язати задачі..
Мистецтво
вивчити 80-128 стр. за підручником. Потім виконати практичні завдання, які прикріплюю до цього повідомлення, надіслати фото виконаного завдання у вайбер або на електронну пошту yana.osvita@gmail.com
Інформатика
УВАГА! Загальні питання. 1. Завдання з інформатики викладаються для обох груп. 2. Завдання необхідно виконувати за підручником Морзе Н.В., Барна О.В., Вембер В.П. «Інформатика 9 клас», електронну версію якого можна скачати за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/961-informatyka-9-klas-morze-2017.html 3. Результати роботи треба виконувати вчасно та надсилати на перевірку до вказаної дати зазначивши обов’язково прізвище та клас. 4. Всі питання можна задати по e-mail: informatika21@i.ua |
|
Дата |
Завдання |
18.03.2020 (2 урока) |
§27 ст. 178-187, Впр.3 ст.182, Впр.4 ст.184. Результати роботи прислати на e-mail: informatika21@i.ua зазначивши ОБОВ’ЯЗКОВО КЛАС та ПРІЗВИЩЕ до 22.03.2020. |
Біологія
1. 43-49 опрацьовувати поступово
2. Порівняльна характеристика теорії Дарвіна та Ламарка
1) Дарвін https://www.youtube.com/watch?v=3wRwNOmdLJg
2) Ламарк https://www.youtube.com/watch?v=3JWQ13KnHK8
3) Еволюція людини https://youtu.be/sSSWippFHs0
Англійська мова
Повторити S.B. p.125, 118
Виконати S.B. p. 94-95, ex.1-7; W.B. p.89
Заповнити Worksheet 7 (закріплено окремим файлом) та надіслати на електронну адресу perfectenglish21@ukr.net до 20.03.2020
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА
Прохання надсилати виконані завдання на вайбер, або електронну пошту. Якщо можливості дистанційної роботи немає, всі завдання будуть перевірені після карантину. Будьте здорові та бережіть себе!
Вайбер: +380686289016
Електронна пошта: dashulia_b@bigmir.net
- Прочитати: Генрік Ібсен «Ляльковий дім»
https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=85 (посилання на електронний варіант твору)
- За підручником: http://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/9_klas_zarubizhna_literatura_nikolenko_2017.pdf (посилання на електронний варіант підручника)
ст. 140-146 (усно)
Ст. 145-146 виписати визначення та розділ «підсумки». (Фото конспекту надіслати на вайбер або електронну пошту)
- Опрацювати усно теоретичний матеріал, поданий окремими файлами
Виконати тест поданий окремим файлом (виконаний тест надіслати на вайбер або електронну пошту).
- Написати есе на тему: «Мій фінал драми. Нора йде чи залишається?».
Додатковий відео матеріал:
https://www.youtube.com/watch?v=202zQJSzXP8
https://www.youtube.com/watch?v=bWU-DLinDBI
https://www.youtube.com/watch?v=5eyReF5O5M0
https://www.youtube.com/watch?v=opd4yFFmgi4
https://www.youtube.com/watch?v=zXo5ig3ihqI
Завдання з української літератури
на період до 3-го квітня.
Прохання надсилати виконані завдання на вайбер, або електронну пошту. Якщо можливості дистанційної роботи немає, всі завдання будуть перевірені після карантину. Будьте здорові та бережіть себе!
Вайбер: +380686289016
Електронна пошта: dashulia_b@bigmir.net
- Опрацювати теоретичний матеріал. Теоретичний матеріал за творами «Сон», «Кавказ», «І мертвим і живим…» поданий для повторення. Ми обрабовували ці твори на уроках.
- За підручником: http://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/9_klas_ukrajinska_literatura_avramenko_2017.pdf (електронний підручник)
Ст. 192 – 227 (повторити)
Ст. 230 – 232 (усно)
Ст. 234-235 (усно)
Ст. 239-241 (усно)
- Написати есе на тему: «Чи засуджує Тарас Шевченко жінку-покритку (на матеріалі поем «Катерина» та «Наймичка»)».
- Виконати тестові завдання та завдання відкритої форми. (Додані окремим файлом).
- Вивчити вірш «Доля». Відеочат skype, логін darja_sun для здачі поезії відбудеться 2го квітня (час буде повідомлено додатково, можете надсилати відеозапис).
Завдання з української мови
на період до 3-го квітня.
Прохання надсилати виконані завдання на вайбер, або електронну пошту. Якщо можливості дистанційної роботи немає, всі завдання будуть перевірені після карантину. Будьте здорові та бережіть себе!
Вайбер: +380686289016
Електронна пошта: dashulia_b@bigmir.net
- За підручником:
http://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/9_klas_ukrajinska_mova_zabolotnij_2017.pdf
& 24-27 повторити
Виконати вправи письмово 305, 321, 332, 343, 345.
Ст. 161-162 виконати письмово завдання 1-10.
& 29 конспект теоретичного матеріалу в зошит
Вправа 360, 362.
& 30 конспект теоретичного матеріалу в зошит
Вправи 374, 376
- Розглянути теоретичний матеріал
https://www.youtube.com/watch?v=HhOI6967-Oc (відео урок безсполучникове речення (повторення))
https://www.youtube.com/watch?v=NB5sq4ES_8k (відео урок, речення різними видами зв’язку)
- Виконати тестові завдання (скріни результатів скидати у приватні повідомлення)
https://ukrerudyt.com/test_pass.php?test=272 (Виконати тест за посиланням
18 правильних відповідей – 12 балів; 16-17 – 11б; 14-15 – 10б; 12-13 – 9б; 10-11 – 8б; 9-8– 7 б; 7-6 – 6 б; 5 – 5б; 4 – 4б; 3 – 3б; 2 – 2 б; 1 – 1б)
Трудове навчання
Завдання для самостійного опрацювання на час карантину для 9-Б класу
Консультаціі з математики
Понеділок- четвер
З 10.00 - 12.00
Скайп зв‘язок: Логін n_ prokopchuk
Українська мова
§ 29-32 (Тема. Складне речення з різними видами зв’язку).
-
Звернути увагу на правила, що розміщені на сторінках:с.166-167, 170-171, 174, 177.
Виконати письмово вправи у робочий зошит: впр. 360, 363, 367, 368, 371, 373, 374, 376, 381, 383, 391, 396, 398, 400, 404, 405.
Для кращого ознайомлення рекомендовано відео для перегляду:
Складне речення з різними видами зв’язку:
https://www.youtube.com/watch?v=4PwMDo_yUVQ
Українська література
Вивчити напам’ять «Доля» Т. Шевченко с. 239.
Написати твір «Пафос творів Шевченка про жіночу долю, їхній наскрізний ліризм», або «Еволюція жіночого образу в творах Т. Шевченка».
Читати с. 239-292 (поезія Т. Шевченка, Пантелеймон Куліш «Чорна рада»)
Зробити конспект (тезисно або у вигляді плану): с. 239-240, 241, 243-244, 246, 249.
Письмово виконати завдання у робочі зошити: с. 237-238 зв. 1-12; с. 242-243 зв. 1-10; с. 248 зв. 1-10.
Для кращого ознайомлення рекомендовано відео для перегляду:
Поезія Т. Шевченка:
https://www.youtube.com/watch?v=1mJaj8y5OIg
https://www.youtube.com/watch?v=rrM8r5MI_0I
Пантелеймон Куліш «Чорна рада»:
https://www.youtube.com/watch?v=S8cNJLsL25U
https://www.youtube.com/watch?v=7G5IWmNboFM&t=69s
https://www.youtube.com/watch?v=DzxN3tRgZIQ
Фізика
§ 34,35 – письмово в зошиті розглянути задачі з розвꞌязком; конспект § 34.
Письмово: Вправи № 33-35. Повторювати § 30-33. Надсилати завдання на адресу monkey-21@ukr.net
Хімія
1. Ознайомитись із презентацією Спірти
Англійська мова
UNIT 8
- WB: pp. 100-101 (доробити), 120 (виконати усі завдання).
- Виконати тестові завдання (або варіант А або В) на окремих листочках
(прикріплені окремі файли):
- - TEST UNIT 8 A;
- - TEST UNIT 8 B.
Виконати тестові завдання, підписатита надіслати на електрону пошту morena1@ukr.netдо 16.03.2020включно.
UNIT 9
SB: pp. 98-100 (опрацювати), 111(Unit 9слова записати у словник,
транскрипція, переклад).
- WB: pp. 76-78, 102-103, 112 (виконати усі завдання).
Для додаткового використання:
Present Simple Passive:
https://www.youtube.com/watch?v=agnVDVf5-e4
https://www.youtube.com/watch?v=QTQb42w7oig
- Past Simple Passive:
https://www.youtube.com/watch?v=h6qZYFhhED0
https://www.youtube.com/watch?v=Y0ZbGVZLvKw
Географія
16-20 березня |
машинобудування пар.30-32 + https://www.youtube.com/watch?v=L0u_JQzyvqg
Тести виконати за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSds7_ubuxoSJds67MInSNazvmFo2ji3XfCJg-fzqL9jzKjayQ/viewform Відповіді надіслати на електронну адресу smilyanets1972@ukr.net |
Історія України
вивчити параграфи 27-29. Після виконати тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/start/4820 Надіслати скриншот виконаного тесту.
За збірником ДПА історія України вивчити 1-7 варіант.
Всесвітня історія
вивчити 25 параграф. Потім виконати тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/start/40691 Надіслати у вайбер-групу або на електронну пошту yana.osvita@gmail.com скриншот виконаного тесту.
Правознавство
вивчити параграфи 25-26. Потім виконати тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/start/33879 Надіслати у вайбер-групу або на електронну пошту yana.osvita@gmail.com скриншот виконаного тесту.
Основи податкових знань
вивчити параграфи 29-30 Вивчити тести за посиланням http://shatohina-v-i.at.ua/podatkova_sistema.pdf до 16 стр. до 90 питання, правильні відповіді підкреслені зеленим кольором, за цими тестами буде опитування. Розв'язати задачі.
Мистецтво
вивчити 80-128 стр. за підручником. Потім виконати практичні завдання, які прикріплюю до цього повідомлення, надіслати фото виконаного завдання у вайбер або на електронну пошту yana.osvita@gmail.com
Інформатика
УВАГА! Загальні питання. 1. Завдання з інформатики викладаються для обох груп. 2. Завдання необхідно виконувати за підручником Морзе Н.В., Барна О.В., Вембер В.П. «Інформатика 9 клас», електронну версію якого можна скачати за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/961-informatyka-9-klas-morze-2017.html 3. Результати роботи треба виконувати вчасно та надсилати на перевірку до вказаної дати зазначивши обов’язково прізвище та клас. 4. Всі питання можна задати по e-mail: informatika21@i.ua |
|
Дата |
Завдання |
18.03.2020 (2 урока) |
§27 ст. 178-187, Впр.3 ст.182, Впр.4 ст.184. Результати роботи прислати на e-mail: informatika21@i.ua зазначивши ОБОВ’ЯЗКОВО КЛАС та ПРІЗВИЩЕ до 22.03.2020. |
Біологія
1. 43-49 опрацьовувати поступово
2. Порівняльна характеристика теорії Дарвіна та Ламарка
1) Дарвін https://www.youtube.com/watch?v=3wRwNOmdLJg
2) Ламарк https://www.youtube.com/watch?v=3JWQ13KnHK8
3) Еволюція людини https://youtu.be/sSSWippFHs0
Зарубіжна література
Дата |
Тема |
Домашнє завдання |
16 березня 2020 року |
Генрік Ібсен. «Ляльковий дім». Композиція п’єси |
Прочитати стор. 142-143. Підготувати усні відповіді на запитання 1-3 рубрики «Обізнаність» на стор. 146 |
17 березня 2020 року |
Генрік Ібсен. «Ляльковий дім». Образна система |
Прочитати стор. 144-145. Виконати письмово завдання рубрики «Соціальні та громадянські навички» на стор. 146 |
30 березня 2020 року |
Бернард Шоу. Особливості світогляду драматурга |
Прочитати стор. 147-150. Скласти план прочитаної статті |
Виконані письмові завдання (скріншоти) надсилати для перевірки на електронну адресу: putney@ukr.net |
||
Зв’язок Skype: liubovpanchuk (відповідно до розкладу уроків на ІІ семестр) для вивчення нового матеріалу, консультацій, перевірки виконання домашніх завдань |
Трудове навчання
Завдання для самостійного опрацювання на час карантину для 10-А класу
Консультаціі з математики
Понеділок- четвер
З 10.00 - 12.00
Скайп зв‘язок: Логін n_ prokopchuk
Англійська мова
UNIT 4
SB: pp. 56-59, 119-120 (GRAMMAR FOCUS) (опрацювати).
- WB: pp. 51-55 (виконати усі завдання).
- Word Store: pp. 8-9 (виконати усі завдання).
- Виконати тестові завдання (або варіант А або В, у кожного повинно
бути 4 роботи) на окремих листочках (прикріплені окремі файли):
- - GRAMMAR QUIZ 4.2;
- - GRAMMAR QUIZ 4.5;
- - VOCABULARY QUIZ 4;
- - UNIT TEST 4 (Vocabulary and Grammar).
Виконати тестові завдання, підписати та надіслати на електрону пошту morena1@ukr.net до 19.03.2020 включно.
Для додаткового використання:
https://www.youtube.com/watch?v=qnXWdW_Fz4w
https://www.youtube.com/watch?v=hHQN6VbHlp0
Українська мова
10-А клас
Підручник Ющук І. (зелений, друкований варіант).
- §48-53 (Тема. Орфографічна норма. Морфологічна норма).
Виконати письмово вправи у робочий зошит: впр. 223, 225, 227, 228, 229, 232, 233, 236, 237, 239, тести с. 171-172, впр. 240, 241, 244, 245, 246.
Підручник Заболотний О. (електронний варіант).
- §32-34, 36-38 (Тема. Орфографічна норма. Морфологічна норма).
Звернути увагу на правила, що розміщені на сторінках: с. 121-122, 125, 127, 128, 130-131, 134, 136, 137-138, 143-144, 145.
Виконати письмово вправи у робочий зошит: впр. 282, 283, 286, 287, 289, 294, 296, 298, 299, 300, 302, 304, 308, 310, 314, 322, 326, 327, 329, 333, 335, 339, 343, 344, 347, 352, 357.
Для кращого ознайомлення рекомендовано відео для перегляду:
Орфографічна норма:
https://www.youtube.com/watch?v=ooYMWPyshpU
https://www.youtube.com/watch?v=KKeeiUE9msk&t=19s
https://www.youtube.com/watch?v=eC12rSF1Yk8
https://www.youtube.com/watch?v=ayfstaqoFzc
https://www.youtube.com/watch?v=a6bEG65MfRk&t=2s
https://www.youtube.com/watch?v=6UoopVNYSmI
https://www.youtube.com/watch?v=ij3CQJuTR-s
https://www.youtube.com/watch?v=JFxcpQ2wbxs
https://www.youtube.com/watch?v=Rc54i1iL6e0
https://www.youtube.com/watch?v=BrjMRjkN9Wk
https://www.youtube.com/watch?v=YVP8mfe7Fm0
https://www.youtube.com/watch?v=6sY0fxDEdiE
Морфологічна норма:
https://www.youtube.com/watch?v=VFp7VCS7BRc
https://www.youtube.com/watch?v=Y6uj4FEr2bA&t=87s
https://www.youtube.com/watch?v=9hMQevUUBK4
Фізика
§33-35 – конспект, вивчити формули. Повторювати § 31-32.
Письмово: Вправи № 31, 32, 33 (№1-5), 35 (№1-4). Надсилати завдання на адресу monkey-21@ukr.net
Українська література
Вивчити напам’ять «Contra spem spero!» Леся Українка с. 214.
Читати с. 179-204 (Володимир Винниченко «Момент», Леся Українка «Лісова пісня»).
Написати конспект у робочий зошит (тезисно або у вигляді плану): с. 200-203, 205-227.
Письмово виконати завдання у робочі зошити: с. 204 зв. 1-11; с. 228-229 зв. 1-12.
Для кращого ознайомлення рекомендовано відео для перегляду:
Володимир Винниченко «Момент»:
https://www.youtube.com/watch?v=ixKAa5KNktw
Леся Українка «Лісова пісня»
https://www.youtube.com/watch?v=W2ttQkuegb8
https://www.youtube.com/watch?v=ECimMqJqqOw
https://www.youtube.com/watch?v=pnp9kWunmCQ&t=5s
Хімія
1.Виконати тренувальний тест за темою «Вуглеводи»
2.Результати надіслати 18.03 за посиланням: nina.sorochan@gmail.com
Географія
16-20 березня |
Америка пар.29-31 + https://geografiamozil2.jimdofree.com/головна/америка/
Тести виконати за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeSmpTGgA7oSL1vF1p4apObku7SHUcWBnvkzfIsCXdrj3EY3w/viewform Відповіді надіслати на електронну адресу smilyanets1972@ukr.net |
Історія України
- вивчити параграфи 27-29.
- Потім виконати тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/start/20520
- Надіслати скриншоти виконаного тесту на електронну пошту yana.osvita@gmail.com або у вайбер.
Всесвітня історія
- повторити параграфи 25-26, вивчити параграф 27.
- Потім виконати тест за посиланням http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/pdrychniki/vsesvtnya-storya-proflniyi-rven-pdrychnik-dlya-10-klasy-zakladv-zagalno-seredno-osvti/10438-testov-zavdannya-dlya-pdgotovki-do-tematichnogo-kontrolyu-za-rozdlom-vi-peredymovi-drygo-svtovo-vyini/18265-testov-zavdannya-dlya-pdgotovki-do-tematichnogo-kontrolyu-za-rozdlom-vi-peredymovi-drygo-svtovo-vyini
- Надіслати скриншоти виконаного тесту на електронну пошту yana.osvita@gmail.com або у вайбер.
Громадянська освіта
- тема "Взаємодія громадян і держави в досягненні суспільного добробуту"
- вивчити теми 1-4 за посиланням https://citizen.in.ua/chapter-vzayemodiya_gromadyan-ua.
- Після, виконати тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/start/21889 і https://naurok.com.ua/test/start/21894
- Надіслати скриншоти виконаного тесту на електронну пошту yana.osvita@gmail.com або у вайбер.
Біологія
Параграфи 47-52
Підготувати проект: створення буклету, постеру, презентації тощо на одну з орієнтовних тем:
- Генетичних моніторинг в людських спільнотах.
- Скринінг-програми для новонароджених.
- Генотерапія та її перспективи.
Відео: хвороби спадкового походження https://youtu.be/1gpBNTB-dSY
Економіка
Параграфи: 48-51 опрацювати.
Тести стр. 190-191 в зошиті.
Інформатика
УВАГА! Шановні учні! Для організації дистанційного навчання з інформатики зареєструйтеся, будь ласка, за посиланням https://onlinetestpad.com/training/register/okx53ybsaejja.
При реєстрації вказуйте правильно ПІБ та робочий e-mail, а також запам'ятайте свій пароль. Надалі ви будете використовувати ці данні для входу в особистий кабінет. Якщо зареєструватися за посиланням з якихось причин не вдалося, відправте на e-mail informatika21@i.ua листа, де зазначте свій ПІБ. Реєстрація обов'язкова для обох груп.
________________________________________________
Тема: "Створення бази даних з різними типами запитів" ознайомитись із матеріалами за посиланням http://www.kievoit.ippo.kubg.edu.ua/kievoit/2012/25/25.html
Виконати завдання пункт 5, домашнє завдання.
Зарубіжна література
Дата |
Тема |
Домашнє завдання |
17 березня 2020 року |
«Квіти зла» («Альбатрос», «Відповідності», «Вечорова гармонія»). Збірка «Квіти зла» (загальна характеристика). Образи, символи, особливості поетичної мови у віршах Ш. Бодлера |
Прочитати стор. 171-178. https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=2257 Підготувати усні відповіді на запитання 1,2 на стор. 173, 6 на стор. 175, 7 на стор. 177, 4 на стр. 179 |
Виконані письмові завдання (скріншоти) надсилати для перевірки на електронну адресу: putney@ukr.net |
||
Зв’язок Skype: liubovpanchuk (відповідно до розкладу уроків на ІІ семестр) для вивчення нового матеріалу, консультацій, перевірки виконання домашніх завдань |
Технології
Завдання для самостійного опрацювання на час карантину для 11-А класу
17 БЕРЕЗНЯ О 18:30 ПОЧНЕТЬСЯ ОНЛАЙН-ТРАНСЛЯЦІЯ КУРСІВ З ПІДГОТОВКИ ДО ЗНО ПІД ЧАС КАРАНТИНУ НА ТК «РАДА» ТА YOUTUBE-КАНАЛІ МОН https://mon.gov.ua/ua/news/17-bereznya-o-1830-pochnetsya-onlajn-translyaciya-kursiv-z-pidgotovki-do-zno-pid-chas-karantinu-na-tk-rada-ta-youtube-kanali-mon
Повні курси підготовки до ЗНО з тестами, завданнями та конспектами занять можна знайти на платформах онлайн-студій:
- EdEra: ed-era.com
- ILearn (Освіторія): ilearn.org.ua
- Prometheus: prometheus.org.ua
- BeSmart: besmart.study
Консультаціі з математики
Понеділок- четвер
З 10.00 - 12.00
Скайп зв‘язок: Логін n_ prokopchuk
Англійська мова
дата | завдання |
12.03.2020 |
SB p. 125 SB p. 90 ex. 2, 4, 6, 7; SB p. 90 ex. 8 – письмово, надіслати на електронну пошту sviktoriias21@gmail.com
|
18.03.2020 |
|
19.03.2020 |
|
ДОДАТКОВО: Для підготовки до складання ЗНО з англійської мови рекомендується:
https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:EDERA_OSVITORIA_GREENCOUNTRY+ENG101+2020/about
http://testportal.gov.ua/anglijska-mova-2019/
|
Фізика
Розділи АСТРОНОМІЇ : ξ 18 – 26 короткий конспект.
Письмово: Тестові завдання на стор. 316. Надсилати завдання на адресу monkey-21@ukr.net
Українська мова
1. Підручник "Українська мова. 11 кл. Заболотний" опрацювати сторінки 146-148.
2. Виконати вправи від 215 до 222 включно.
Українська література
Прочитати роман у віршах Ліни Костенко "Маруся Чурай".
Хімія
Робота над навчальними проектами:
- Раціональне використання добрив та проблема охорони довкілля.
- Запобігання негативному впливу нітратів на організм.
Перед роботою над проектомознайомитись:
https://naurok.com.ua/, http://www.myshared.ru/slide/1244609/, http://www.myshared.ru/slide/1243661/,https://gdz4you.com/prezentaciyi/inshi/nitraty-yih-vplyv-na-organizm-lyudyny-21457/
Готові проекти надіслати до 03.04.2020р за посиланням: nina.sorochan@gmail.com
Географія
16-20 березня |
Населення світу пар. 20-21 + https://www.youtube.com/watch?v=N545Z0p6TFU Тести виконати за посиланням https://naurok.com.ua/test/naselennya-ukra-ni-i-svitu-6337.html Відповіді надіслати на електронну адресу smilyanets1972@ukr.net |
Історія України
1. Прочитати параграфи 32-36, вивчити за посібником комплексна підготовка до ЗНО і ДПА тему 31. "Становлення України як незалежної держави" за посиланням
https://history.vn.ua/zno/ukraine-history-zno-2020-panchyk-comprehensive-edition/32.php .
2.Потім за цією темою виконати тести за посиланнями https://test.izno.com.ua/ukrayina-v-umovah-nezalezhnosti/ та
https://naurok.com.ua/test/start/1855
3.Надіслати скриншот виконаного тесту на електронну пошту yana.osvita@gmail.com
4.Також слід повторити пам'ятки до ЗНО-2020 закріпити знання за допомогою тренажеру
за посиланням https://www.kosheliev.icu/trenazher-dlya-zapamyatovuvannya-pamyatok-arxitekturi/ Корисні посилання для підготовки до ЗНО https://zno.osvita.ua/ukraine-history/ http://lv.testportal.gov.ua:82/traneeHistory/edusite/index.html https://educationpakhomova.blogspot.com/2020/03/blog-post_6.html?spref=fb
Готуємось до ЗНО: https://ilearn.org.ua/tests?category=history-webinars
Дистанційне начання історія України https://www.youtube.com/watch?v=mvEsEva1V3Y
https://www.youtube.com/watch?v=hy_hkSgXnTg
Правознавство
повторити параграфи 42-46, вивчити параграфи 47-49. Виконати практичні завдання у зошиті, завдання прикріплюю. Надіслати фото виконаних завдань у вайбер або на електронну пошту yana.osvita@gmail.com
Всесвітня історія
1.Вивчити параграфи 28-29.
2.Потім за цією темою виконати тести за посиланням http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/pdrychniki/vsesvtnya-storya-proflniyi-rven-pdrychnik-dlya-11-klasy-zakladv-zagalno-seredno-osvti-gsem-o-v-martinyuk-o-o/13564-testov-zavdannya-dlya-pdgotovki-do-tematichnogo-otsnyuvannya-za-rozdlom-v-mzhnarodn-vdnosini/24094-testov-zavdannya-dlya-pdgotovki-do-tematichnogo-otsnyuvannya-za-rozdlom-v-mzhnarodn-vdnosini
3.Надіслати скриншот виконаного тесту на електронну пошту yana.osvita@gmail.com
Інформатика
УВАГА! Загальні питання. 1. Завдання з інформатики викладаються для обох груп. 2. Якщо додатково не зазначені інформаційні джерела, завдання необхідно виконувати за підручником «Інформатика: підруч. 11 кл», автор Руденко В.Д., 2019, електронну версію якого можна скачати за посиланням: http://shkola.in.ua/1119-informatyka-11-klas-rudenko-2019.html 3. Додатково рекомендовано для опрацювання безкоштовний он-лайн курс «Основи Web UI розробки» за посиланням: https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:LITS+114+2017_T4/about 4. Відповідно до чинної навчальної програми та календарно-тематичного планування уроків будуть надаватися он-лайн тести для контролю знань учнів. У зв’язку з цим необхідно звернути увагу на наступне: - на початку тестування обов’язково заповніть реєстраційну форму, де необхідно вказати прізвище та клас; - пам’ятайте, час на проходження тестів обмежений (вказується в інструкції на початку тестування і залежить від кількості питань); - кожному учню надається лише одна спроба для проходження тесту; - тести треба виконувати вчасно до вказаної дати; - результати, оцінка, аналіз помилок показуються учню після завершення тестування; - результати тесту надсилаються вчителю автоматично; - тест можна пройти зі стаціонарного ПК, ноутбука, планшета чи смартфона.
|
|
Дата |
Завдання |
12.03.2020 |
§11.14 ст. 193-194, опрацювати запитання для перевірки знань. Завдання для самостійного виконання на ст. 195. |
13.03.2020 |
Повторити §11.12-11.14, розробити власну HTML-сторінку (тему обрати на власний розсуд) та додати на цю сторінку графічні, анімаційні та мультимедійні елементи відповідно обраній темі. Підготуватися до тестування по темі «Графіка та мультимедіа для веб-середовища». |
20.09.2020 |
§11.15 ст. 196-197, опрацювати запитання для перевірки знань. Цикл уроків з теми «Графіка та мультимедіа для веб-середовища»: http://it-science.com.ua/article.php?id=141&table=school9_11 До 23.03.2020 виконати тест по темі «Графіка та мультимедіа для веб-середовища» за посиланням: https://onlinetestpad.com/hog7hx5ukog4q |
Біологія
§§46-52
Стр. 182-183 самостійна робота
Стр. 190-191 самостійна робота
Стр. 199 самостійна робота
Відео: https://youtu.be/SMEf9ksdjnc
Зарубіжна література
Дата |
Тема |
Домашнє завдання |
17 березня 2020 року |
Загальна характеристика провідних тенденцій прози другої половини ХХ ст. Ернест Міллер Гемінґвей. Віхи життя й творчості митця. «Старий і море». «Кодекс честі» героїв Е. М. Гемінґвея |
Прочитати стор. 127-134 Скласти план-конспект прочитаної статті. Прочитати повість «Старий і море». |
Виконані письмові завдання (скріншоти) надсилати для перевірки на електронну адресу: putney@ukr.net |
||
Зв’язок Skype: liubovpanchuk (відповідно до розкладу уроків на ІІ семестр) для вивчення нового матеріалу, консультацій, перевірки виконання домашніх завдань |