Завдання для самостійного опрацювання на час карантину для  9-Б класу

УВАГА! Завдання будуть доповнюватись. Слідкуйте за змінами. 

  

Дата Зміст завдання
25.05.2020

Завершуємо навчальний рік !  Прошу виконати всі завдання та підсумкову контрольну . термін надання завершується 26.05.Далі відсутні роботи не будуть оцінюватись, це вплине на виставлення тематичних та семестрових оцінок

За останньою темою: Роль хімії в житті суспільства готуємо міні

проекти  до 27.05

Навчальні проекти:

 1.Екологічна ситуація в моїй місцевості: відчуваю, думаю, дію.

  2Дослідження достовірності реклами з погляду хімії.

Навчальний проект:

3. Видатні вітчизняні хіміки як учені й особистості.

 

Навчальний проект:

 4. Місце хімії серед наук про природу, її значення для розуміння наукової картини світу.

5. Роль хімічної науки для забезпечення сталого розвитку людства.

 

надсилаємо за адресою e-mail nina.sorochan@gmail.com

18.05.2020-24.05.2020

 

 1.Опрацювання теми « Амінокислоти та Білки.» Відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=DqKpXsJml50;

 https://www.youtube.com/watch?v=ZzQRlKKUZKU.

 2.Далі виконуємо: Підсумкову роботу  до 25.05 надсилаємо за адресою nina.sorochan@gmail.com

Семестрове оцінювання буде проводити сь до 26.05

12.05.2020 - 15.05.2020

Вивчаємо тему « Полісахариди. Крахмаль та  целюлоза.»

Крім відповідного параграфу  відео урок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=0CWFukcCN2U

Виконати завдання у файлі

04.05.2020 - 08.05.2020

Продовжуємо далі вивчення теми : «Вуглеводи». Нагадую про необхідність надіслати тести попереднього завдання ( для тих хто не виконав дата 30.04)

Для опрацювання використовуємо опорний конспект, відео, виконуємо завдання (в кінці конспекту)

27.04.2020 - 30.04.2020

Продовжуємо працювати над темою « Оксигеновмісні сполуки. Кислоти. Жири»

Тепер для Вас самостійна за темою. Варіанти за місцем в кабінеті. Варіант 1    Варіант 2
Надати результати до  30.04.  за адресою
e-mail  nina.sorochan@gmail.com

 Прошу дотриматись цієї вимоги. Бажаю успіху.

21.04.2020 - 24.04.2020

Використовувати для опрацювання матерiалу вiртуальнi дослiди.
https://youtu.be/-4H7WXqFfA0
https://youtu.be/kl55BN9yl9Y

13.04.2020 - 21.04.2020

 Опрацювати матеріал відеоурока https://youtu.be/qowuLjQWTRQ 

30.03.2020 - 03.04.2020

Виконати:

Тестові завдання до теми « Спирти. Гліцерин. Властивості». Вибрати варіанти відповідно до місця в кабінеті:

Варіант І            Варіант 2

Результати надати до 03.04 на адресу: nina.sorochan@gmail.com

12.03.2020 – 27.03.2020 Архів завдань http://21school.com.ua/%D0%B0%D1%80%D1%85%D1%96%D0%B2-%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D1%8C.html
Контакти вчителя nina.sorochan@gmail.com 

 

 

 

Дата

Тема

Домашнє завдання

16 березня

2020 року

Генрік Ібсен. «Ляльковий дім». Композиція п’єси

Прочитати стор. 142-143.

Підготувати усні відповіді на запитання 1-3 рубрики «Обізнаність» на стор. 146

17 березня

2020 року

Генрік Ібсен. «Ляльковий дім». Образна система

Прочитати стор. 144-145.

Виконати письмово завдання рубрики «Соціальні та громадянські навички» на стор. 146

30 березня

2020 року

Бернард Шоу. Особливості світогляду драматурга

Прочитати стор. 147-150.

Скласти план прочитаної статті

31 березня

2020 року

Бернард Шоу. «Пігмаліон»

Прочитати п’єсу Б. Шоу. «Пігмаліон»

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=320

Зробити відеозапис усних відповідей на запитання 1,2 з рубрики «Обізнаність» на стр. 156 і надіслати

06 квітня

2020 року

Бернард Шоу. «Пігмаліон»

Виконати письмово завдання 1 рубрики «Комунікація» на стор. 156

07 квітня

2020 року

Бернард Шоу. «Пігмаліон»

Виконати завдання 2 рубрики «Самовираження» на стор.156, відеозапис надіслати

13 квітня

2020 року

Контрольна робота з теми «Нові тенденції у драматургії кінця XIX–початку XX ст.»

Написати твір на тему «Значення мови й культури в житті людини» (за п’єсою «Пігмаліон» Б. Шоу).

Роботу виконати в окремому файлі.

14 квітня

2020 року

Рей Дуглас Бредбері.

«451° за Фаренгейтом»

Прослухати

https://www.youtube.com/watch?v=4MfzyTeA-YQ

Написати 12 запитань до відеоуроку

21 квітня

2020 року

 

Рей Дуглас Бредбері.

«451° за Фаренгейтом»

 

Прослухати частину першу роману.

https://www.youtube.com/watch?v=jz9k0dwlKqM

27 квітня

2020 року

 Рей Дуглас Бредбері.
«451° за Фаренгейтом»
 Прослухати частину другу роману.

https://www.youtube.com/watch?v=33MnpRkOncw

28 квітня

2020 року

Рей Дуглас Бредбері.

«451° за Фаренгейтом» 
 Написати твір-роздум «Актуальність роману «451° за Фаренгейтом» сьогодні»

04 травня

2020 року

 Ерік Вольф Сігел. «Історія одного кохання»  Прочитати стр. 168-169

Виконати тести за посиланням, скріншот надіслати

https://naurok.com.ua/test/erik-volf-sigal-biografiya-26626.html

05 травня

2020 року 
 Ерік Вольф Сігел. «Історія одного кохання»  Прослухати аудіокнигу:

https://videolika.ru/watch/SUgzMlRZUE4wcHc=

https://www.youtube.com/watch?v=jZZMPEhO1AM

https://www.youtube.com/watch?v=EmzsJujhoNo

Виконати тести за посиланням, скріншот надіслати

https://naurok.com.ua/test/erik-sigel-istoriya-odnogo-kohannya-8185.html

12 травня

2020 року

 Практикум з теми «Література XX–XXI ст. Життя, історія, культура»  Виконати одне завдання на вибір у прикріпленому файлі й надіслати (див. файл)

18 травня

2020 року

 Ерік Вольф Сігел. «Історія одного кохання»  Прочитати стор. 169-173

19 травня

2020 року 
 Розвиток мовлення (усно). Рецензія на сучасний твір літератури  Виконати завдання «Самовираження»
на стор. 173, скріншот надіслати 

25 травня

2020 року

Підсумки  Повторити особливості романтизму й реалізму

26 травня

2020 року

 Підсумки  

Улітку читати твори, рекомендовані для 10 класу

Онлайн уроки в ZOOM  у понеділок, 10.00 і вівторок, 09.00

Виконані письмові завдання (скріншоти), відеозаписи усних відповідей надсилати для перевірки на електронну адресу: putney@ukr.net   

 

 УВАГА! Загальні питання.

 1. Завдання з інформатики викладаються для обох груп.

 2. Завдання необхідно виконувати за підручником Морзе Н.В., Барна О.В., Вембер В.П. «Інформатика 9 клас»,  електронну версію якого можна скачати з сайту Інституту модернізації змісту освіти за посиланням https://lib.imzo.gov.ua/wa-data/public/site/books2/pidruchnyky-9-klas/07-informatyka-9-klas/orion-9-informatyka-morze.pdf 

 3. Результати роботи треба виконувати вчасно та надсилати на перевірку до вказаної дати зазначивши обов’язково  прізвище та клас.

 4. Всі питання можна задати по e-mail: informatika21@i.ua 

Дата

Завдання

 

Для тих, хто не встиг пройти вчасно тестування, відкивається додаткова сесія за посиланнями, що наведені нижче. При проходженні тестів, будь ласка, реєструйтеся під власним ПІБ та пам'ятайте, що вам надана лише одна спроба!

Створення персонального навчального середовища (копія)

Тести можна виконувати зі СМАРТФОНА! Бажаємо вам успіхів!

06.05.2020- 27.05.2020

Повторити §29 ст. 191-203. Виконати до 13.05.2020 тест на тему Конструювання сайтів. Використання онлайн-систем конструювання сайтів.   Виконати до 20.05.2020  §30 Практична робота №13 на  ст. 204 (Завдання 2).

29.04.2020

(2 урока)

Опрацювати §29 ст. 199-201. Засобами Google Сайт створити власний сайт, що містить 4-5 веб-сторінок, тему сайту обрати на власний розсуд. Результати роботи прислати на e-mail: informatika21@i.ua зазначивши ОБОВ’ЯЗКОВО КЛАС та ПРІЗВИЩЕ до 06.05.2020.

22.04.2020

(2 урока)

Опрацювати §29 ст. 191-199, виконати Впр.1 ст.199. Веб-сторінку Вулиця.html, на основі якої необхідно виконувати вправу, можна скачати за посиланням Файл-заготовка . Результати роботи прислати на e-mail: informatika21@i.ua зазначивши ОБОВ’ЯЗКОВО КЛАС та ПРІЗВИЩЕ до 29.04.2020.

08.04.2020 та 15.04.2020

Виконати тест на тему Створення персонального навчального середовища до 15.04.2020 (результати тесту надсилаються вчителю автоматично!) та Завдання "Літня школа" на ст.189 (§28, Практична робота 12) індивідуально до 22.04.2020 на  e-mail: informatika21@i.ua. Завдання можна виконувати зі СМАРТФОНА!

УВАГА! Проект "Літня школа" - це комплексна робота, яка складається з декількох google документів та форм, тому перед тим як присилати їх на перевірку необхідно:
1. створити на google диску окрему папку під проект;
2. скопіювати туди всі форми, документи, таблиці і т.д. що стосуються даного проекту;
3.відкрити доступ до цієї папки  для e-meil: informatika21@i.ua (алгоритм відкриття доступу до папки такий самий, як і до одного google документа);
4. надіслати на цей же e-meil повідомлення, де вказати ПІБ, клас та посилання на папку.
Бажаємо успіхів!

01.04.2020

(2 урока)

Повторити §27 ст. 178-187. Ознайомитися та заповнити гугл-форму https://forms.gle/XheFJMiZweqPPPmU7

За данним зразком створити власну онлайн форму. Тему обрати на власний розсуд, кількість запитань - не меньше 10, а також використати у формі опитування не менш як 5 запитань різного типу. До створеної форми відкрити доступ та надіслати посилання на  e-mail: informatika21@i.ua зазначивши ОБОВ’ЯЗКОВО КЛАС та ПРІЗВИЩЕ до 08.03.2020. Завдання можна виконувати зі СМАРТФОНА!

18.03.2020

(2 урока)

Опрацювати §27 ст. 178-187, виконати Впр.3 ст.182, Впр.4 ст.184.

Результати роботи прислати на e-mail: informatika21@i.ua зазначивши ОБОВ’ЯЗКОВО КЛАС та ПРІЗВИЩЕ до 22.03.2020.

 

Консультаціі з математики

Понеділок- четвер
З 10.00 - 12.00
Скайп зв‘язок: Логін n_ prokopchuk

  

06.04.2020 - 17.04.2020

Працюємо в Google Класс. Коди доступу є у класних керівників!

  1. Контрольний усний вибірковий переказ.

 Переказати усно вдома і виконати творче завдання письмово.
Творче завдання. Якими рецептами подолання стресу користуєтесь ви? Які поради тексту вважаєте слушними? Прокоментуйте, наводячи факти. (Обсяг - 1 сторінка, 3 абзаци). Фото завдання вислати електронним листом.

Здати до 17.04

  1. Тема. Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності

Звернути увагу на правила §§33-35

Виконати письмово вправи 411,416,421,425,426. Відправити фото або скан виконаних завдань на пошту або вайбер. Здати до 17.04

Для кращого ознайомлення рекомендовано відео для перегляду:

https://www.youtube.com/watch?v=IfFvzQpUjlU
https://www.youtube.com/watch?v=jg4jRok3Wkk
https://www.youtube.com/watch?v=MNmeqYhCmCU

30.03.2020 – 03.04.2020

  § 29-32 (Тема. Складне речення з різними видами зв’язку).

  • Звернути увагу на правила, що розміщені на сторінках:с.166-167, 170-171, 174, 177.

    Виконати письмово вправи у робочий зошит: впр. 360, 363, 367, 368, 371, 373, 374, 376, 381, 383, 391, 396, 398, 400, 404, 405.

    Для кращого ознайомлення рекомендовано відео для перегляду:

    Складне речення з різними видами зв’язку:

    https://www.youtube.com/watch?v=4PwMDo_yUVQ

Контакти вчителя selena13npu@ukr.net 

     

 

Дата

Зміст завдання

06.04.2020 - 17.04.2020

Працюємо в Google Класс. Коди доступу є у класних керівників!

  1. Прочитати роман П. Куліша «Чорна рада» с. 254-292.
  2. Зробити короткий конспект с. 250-254 (виписати Роман – це.., Історичний роман – це.., Роман-хроніка – це..).
  3. Зробити короткий конспект с. 288-290.
  4. Виконати письмово завдання на с. 290-292 зв. 6,7,8 (тести зв.1-10)

Для кращого ознайомлення рекомендовано відео для перегляду:

https://www.youtube.com/watch?v=7G5IWmNboFM&t=69s
https://www.youtube.com/watch?v=DzxN3tRgZIQ
https://www.youtube.com/watch?v=7Ae83qFem68

12.03.2020 – 03.04.2020

 Вивчити напам’ять «Доля» Т. Шевченко с. 239.

Написати твір «Пафос творів Шевченка про жіночу долю, їхній наскрізний ліризм», або «Еволюція жіночого образу в творах Т. Шевченка».

Читати с. 239-292 (поезія Т. Шевченка, Пантелеймон Куліш «Чорна рада»)

Зробити конспект (тезисно або у вигляді плану): с. 239-240, 241, 243-244, 246, 249.

Письмово виконати завдання у робочі зошити: с. 237-238 зв. 1-12; с. 242-243 зв. 1-10; с. 248 зв. 1-10.

Для кращого ознайомлення рекомендовано відео для перегляду:

Поезія Т. Шевченка:

https://www.youtube.com/watch?v=1mJaj8y5OIg

https://www.youtube.com/watch?v=rrM8r5MI_0I

Пантелеймон Куліш «Чорна рада»:

https://www.youtube.com/watch?v=S8cNJLsL25U

https://www.youtube.com/watch?v=7G5IWmNboFM&t=69s

https://www.youtube.com/watch?v=DzxN3tRgZIQ

Контакти вчителя selena13npu@ukr.net 

  

 

Дата

Зміст завдання

 Дистанційне навчання з фізики організоване на Google classroom. Код класу - у класного керівника.

Завдання з фізики будуть поновлюватись кожного тижня на Google classroom.

12.03.2020 – 27.03.2020

Архів завдань http://21school.com.ua/%D0%B0%D1%80%D1%85%D1%96%D0%B2-%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D1%8C.html

Контакти вчителя monkey-21@ukr.net


 

Дата
Зміст завдання

Працюємо у Google Classroom (https://classroom.google.com/) Коди доступу повідомлені класним керівникам.

Теоретичний матеріал та завдання будуть доповнюватись та оновлюватись

06.04 - 10.04
пар 33-34
30.03.2020 – 03.04.2020

пар.30-32, тест за посиланням

карта http://karty-ukrainy.com/files/karta/1/ekonomicheskaya-karta-ukrainy.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=1NMz0iqL8Nw&t=39s

https://www.youtube.com/watch?v=7vA9BVzhU0M&list=PLDtKFF36v0FJ4eqT5DBxOYbm-RtYD8RP_&index=19

12.03.2020 – 27.03.2020  

контакти вчителя smilyanets1972@ukr.net 

  

  

Зміст завдання

Працюємо у Google Classroom (https://classroom.google.com/) Коди доступу повідомлені класним керівникам.

Теоретичний матеріал та завдання будуть доповнюватись та оновлюватись. Слідкуйте за змінами

Контакти вчителя yana.osvita@gmail.com

 

Дата

Зміст завдання

   Працюємо через онлайн платформу Google Classroom (код приєднання надіслано у Viber)
   Теоретичний матеріал та завдання будуть доповнюватись та оновлюватись протягом тижня. 
   Актуальною залишається електронна адреса morena1@ukr.net та зв'язок через Viber.

13.04.2020 - 17.04.2020

UNIT 9 INVENTION

GRAMMAR: PRESENT SIMPLE PASSIVE

    PAST SIMPLE PASSIVE

 SB: pp. 102-103 (опрацювати),

!Remember p. 103 (Past simple passive : … was /were + Ved (3 form));

  1. p. 102 ex. 3-4 (read);
  2. p. 103 2-4 (read and write).
  3. WB: pp. 80-81 (write);

!Remember p. 102 (Grammar Reference).

  1. READING (Контроль читання за ІІ семестр).

Виконати завдання на окремому листочку у прикріпленому файлі Reading (II Term).

!WB pp. 80-81 та Reading (II Term)  скріншот виконаних завдань підписати та надіслати на електронну адресу morena1@ukr.net до 16.04.2020.

Для додаткового використання:

  1. PRESENT SIMPLE PASSIVE:

https://www.youtube.com/watch?v=agnVDVf5-e4

https://www.youtube.com/watch?v=QTQb42w7oig

  1. PAST SIMPLE PASSIVE:

https://www.youtube.com/watch?v=h6qZYFhhED0

https://www.youtube.com/watch?v=Y0ZbGVZLvKw

  1. EXERCISES:

https://www.e-grammar.org/present-simple-passive/

06.04.2020 - 10.04.2020

UNIT 9 INVENTION

GRAMMAR: PRESENT SIMPLE PASSIVE

     PAST SIMPLE PASSIVE

Next Move 3-Workbook

1.SB: pp. 100-101 (опрацювати),

!Remember SB p. 100

2.WB: pp. 78-79 (виконати до Vocabulary Word building).

3.Виконати завдання на окремому листочку (прикріплений окремим файлом present-simple-passive-exercise 1)

! WB pp. 78-79 та present-simple-passive-exercise 1 виконати, підписати та надіслати на електронну адресу morena1@ukr.net до 10.04.2020.

Для додаткового використання:

  1. Онлайн тест: https://naurok.com.ua/test/start/102086
  2. Флеш-картка:

https://naurok.com.ua/test/passive-voice-present-simple-102086/flashcard

  1. PRESENT SIMPLE PASSIVE:

https://www.youtube.com/watch?v=agnVDVf5-e4
https://www.youtube.com/watch?v=QTQb42w7oig

  1. PAST SIMPLE PASSIVE:

https://www.youtube.com/watch?v=h6qZYFhhED0
https://www.youtube.com/watch?v=Y0ZbGVZLvKw

  1. EXERCISES:

https://www.e-grammar.org/present-simple-passive/

30.03.2020 – 03.04.2020

UNIT 9 INVENTION

 GRAMMAR: PRESENT SIMPLE PASSIVE

     PAST SIMPLE PASSIVE

Next Move 3-Student’s Book

Next Move 3-Workbook

  1.SB: pp. 98-100 (опрацювати), 111 (Unit 9 слова записати у словник, транскрипція, переклад).

 !Remember SB p. 100

  2.WB: pp. 76-79 (виконати усі завдання до Vocabulary Word building).

  3. Виконати завдання на окремому листочку (прикріплений окремим файлом present-simple-passive-exercise 1)

!WB pp. 76-79 та present-simple-passive-exercise 1 виконати, підписати та надіслати на електронну адресу morena1@ukr.net до 03.04.2020.

Для додаткового використання:

  1.PRESENT SIMPLE PASSIVE:

 https://www.youtube.com/watch?v=agnVDVf5-e4

https://www.youtube.com/watch?v=QTQb42w7oig

  2.PAST SIMPLE PASSIVE:

 https://www.youtube.com/watch?v=h6qZYFhhED0

https://www.youtube.com/watch?v=Y0ZbGVZLvKw

  3.EXERCISES:

 https://www.e-grammar.org/present-simple-passive/

12.03.2020 – 27.03.2020

Архів завдань http://21school.com.ua/%D0%B0%D1%80%D1%85%D1%96%D0%B2-%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D1%8C.html

Контакти вчителя morena1@ukr.net 

 

Дата

Зміст завдання

Працюємо у Google Classroom (https://classroom.google.com/) Коди доступу повідомлені класним керівникам.

Теоретичний матеріал та завдання будуть доповнюватись та оновлюватись

12.03.2020 – 03.04.2020

 1. 43-49 опрацьовувати поступово
2. Порівняльна характеристика теорії Дарвіна та Ламарка
1) Дарвін https://www.youtube.com/watch?v=3wRwNOmdLJg 
2) Ламарк https://www.youtube.com/watch?v=3JWQ13KnHK8 
3) Еволюція людини https://youtu.be/sSSWippFHs0 

Контакти вчителя shmagaylesia@gmail.com 

 

  
Дата Зміст завдання
06.04.2020 - 17.04.2020 підготувати проект на тему "Народні промисли України"(презентація, дослідження, власна творчість тощо)
12.03.2020 - 03.04.2020
Ознайомитись із матеріалами:
 

 

 

Працюємо у Google Classroom (https://classroom.google.com/Коди доступу повідомлені класним керівникам.

Теоретичний матеріал та завдання будуть доповнюватись та оновлюватись

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання будуть додаватись та оновлюватись! Слідкуйте за змінами