Завдання для самостійного опрацювання на час карантину для  9-Б класу

УВАГА! Завдання будуть доповнюватись. Слідкуйте за змінами. 

Консультаціі з математики

Понеділок- четвер
З 10.00 - 12.00
Скайп зв‘язок: Логін n_ prokopchuk

  

 

06.04.2020 - 17.04.2020

Працюємо в Google Класс. Коди доступу є у класних керівників!

  1. Контрольний усний вибірковий переказ.

 Переказати усно вдома і виконати творче завдання письмово.
Творче завдання. Якими рецептами подолання стресу користуєтесь ви? Які поради тексту вважаєте слушними? Прокоментуйте, наводячи факти. (Обсяг - 1 сторінка, 3 абзаци). Фото завдання вислати електронним листом.

Здати до 17.04

  1. Тема. Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності

Звернути увагу на правила §§33-35

Виконати письмово вправи 411,416,421,425,426. Відправити фото або скан виконаних завдань на пошту або вайбер. Здати до 17.04

Для кращого ознайомлення рекомендовано відео для перегляду:

https://www.youtube.com/watch?v=IfFvzQpUjlU
https://www.youtube.com/watch?v=jg4jRok3Wkk
https://www.youtube.com/watch?v=MNmeqYhCmCU

30.03.2020 – 03.04.2020

  § 29-32 (Тема. Складне речення з різними видами зв’язку).

  • Звернути увагу на правила, що розміщені на сторінках:с.166-167, 170-171, 174, 177.

    Виконати письмово вправи у робочий зошит: впр. 360, 363, 367, 368, 371, 373, 374, 376, 381, 383, 391, 396, 398, 400, 404, 405.

    Для кращого ознайомлення рекомендовано відео для перегляду:

    Складне речення з різними видами зв’язку:

    https://www.youtube.com/watch?v=4PwMDo_yUVQ

Контакти вчителя selena13npu@ukr.net 

     

 

Дата

Зміст завдання

06.04.2020 - 17.04.2020

Працюємо в Google Класс. Коди доступу є у класних керівників!

  1. Прочитати роман П. Куліша «Чорна рада» с. 254-292.
  2. Зробити короткий конспект с. 250-254 (виписати Роман – це.., Історичний роман – це.., Роман-хроніка – це..).
  3. Зробити короткий конспект с. 288-290.
  4. Виконати письмово завдання на с. 290-292 зв. 6,7,8 (тести зв.1-10)

Для кращого ознайомлення рекомендовано відео для перегляду:

https://www.youtube.com/watch?v=7G5IWmNboFM&t=69s
https://www.youtube.com/watch?v=DzxN3tRgZIQ
https://www.youtube.com/watch?v=7Ae83qFem68

12.03.2020 – 03.04.2020

 Вивчити напам’ять «Доля» Т. Шевченко с. 239.

Написати твір «Пафос творів Шевченка про жіночу долю, їхній наскрізний ліризм», або «Еволюція жіночого образу в творах Т. Шевченка».

Читати с. 239-292 (поезія Т. Шевченка, Пантелеймон Куліш «Чорна рада»)

Зробити конспект (тезисно або у вигляді плану): с. 239-240, 241, 243-244, 246, 249.

Письмово виконати завдання у робочі зошити: с. 237-238 зв. 1-12; с. 242-243 зв. 1-10; с. 248 зв. 1-10.

Для кращого ознайомлення рекомендовано відео для перегляду:

Поезія Т. Шевченка:

https://www.youtube.com/watch?v=1mJaj8y5OIg

https://www.youtube.com/watch?v=rrM8r5MI_0I

Пантелеймон Куліш «Чорна рада»:

https://www.youtube.com/watch?v=S8cNJLsL25U

https://www.youtube.com/watch?v=7G5IWmNboFM&t=69s

https://www.youtube.com/watch?v=DzxN3tRgZIQ

Контакти вчителя selena13npu@ukr.net 

  

 

Дата

Зміст завдання

 Дистанційне навчання з фізики організоване на Google classroom. Код класу - у класного керівника.

Завдання з фізики будуть поновлюватись кожного тижня на Google classroom.

12.03.2020 – 27.03.2020

Архів завдань http://21school.com.ua/%D0%B0%D1%80%D1%85%D1%96%D0%B2-%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D1%8C.html

Контакти вчителя monkey-21@ukr.net

  

Дата Зміст завдання
30.03.2020 - 03.04.2020

Виконати:

Тестові завдання до теми « Спирти. Гліцерин. Властивості». Вибрати варіанти відповідно до місця в кабінеті:

Варіант І            Варіант 2

Результати надати до 03.04 на адресу: nina.sorochan@gmail.com

12.03.2020 – 27.03.2020 Архів завдань http://21school.com.ua/%D0%B0%D1%80%D1%85%D1%96%D0%B2-%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D1%8C.html
Контакти вчителя nina.sorochan@gmail.com 

 

Дата
Зміст завдання
06.04 - 10.04
пар 33-34
30.03.2020 – 03.04.2020

пар.30-32, тест за посиланням

карта http://karty-ukrainy.com/files/karta/1/ekonomicheskaya-karta-ukrainy.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=1NMz0iqL8Nw&t=39s

https://www.youtube.com/watch?v=7vA9BVzhU0M&list=PLDtKFF36v0FJ4eqT5DBxOYbm-RtYD8RP_&index=19

12.03.2020 – 27.03.2020  

контакти вчителя smilyanets1972@ukr.net 

  

  

Зміст завдання

Працюємо у Google Classroom (https://classroom.google.com/) Коди доступу повідомлені класним керівникам.

Теоретичний матеріал та завдання будуть доповнюватись та оновлюватись. Слідкуйте за змінами

Контакти вчителя yana.osvita@gmail.com

 

Дата

Зміст завдання

06.04.2020 - 10.04.2020

UNIT 9 INVENTION

GRAMMAR: PRESENT SIMPLE PASSIVE

     PAST SIMPLE PASSIVE

Next Move 3-Workbook

1.SB: pp. 100-101 (опрацювати),

!Remember SB p. 100

2.WB: pp. 78-79 (виконати до Vocabulary Word building).

3.Виконати завдання на окремому листочку (прикріплений окремим файлом present-simple-passive-exercise 1)

! WB pp. 78-79 та present-simple-passive-exercise 1 виконати, підписати та надіслати на електронну адресу morena1@ukr.net до 10.04.2020.

Для додаткового використання:

  1. Онлайн тест: https://naurok.com.ua/test/start/102086
  2. Флеш-картка:

https://naurok.com.ua/test/passive-voice-present-simple-102086/flashcard

  1. PRESENT SIMPLE PASSIVE:

https://www.youtube.com/watch?v=agnVDVf5-e4
https://www.youtube.com/watch?v=QTQb42w7oig

  1. PAST SIMPLE PASSIVE:

https://www.youtube.com/watch?v=h6qZYFhhED0
https://www.youtube.com/watch?v=Y0ZbGVZLvKw

  1. EXERCISES:

https://www.e-grammar.org/present-simple-passive/

30.03.2020 – 03.04.2020

UNIT 9 INVENTION

 GRAMMAR: PRESENT SIMPLE PASSIVE

     PAST SIMPLE PASSIVE

Next Move 3-Student’s Book

Next Move 3-Workbook

  1.SB: pp. 98-100 (опрацювати), 111 (Unit 9 слова записати у словник, транскрипція, переклад).

 !Remember SB p. 100

  2.WB: pp. 76-79 (виконати усі завдання до Vocabulary Word building).

  3. Виконати завдання на окремому листочку (прикріплений окремим файлом present-simple-passive-exercise 1)

!WB pp. 76-79 та present-simple-passive-exercise 1 виконати, підписати та надіслати на електронну адресу morena1@ukr.net до 03.04.2020.

Для додаткового використання:

  1.PRESENT SIMPLE PASSIVE:

 https://www.youtube.com/watch?v=agnVDVf5-e4

https://www.youtube.com/watch?v=QTQb42w7oig

  2.PAST SIMPLE PASSIVE:

 https://www.youtube.com/watch?v=h6qZYFhhED0

https://www.youtube.com/watch?v=Y0ZbGVZLvKw

  3.EXERCISES:

 https://www.e-grammar.org/present-simple-passive/

12.03.2020 – 27.03.2020

Архів завдань http://21school.com.ua/%D0%B0%D1%80%D1%85%D1%96%D0%B2-%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D1%8C.html

Контакти вчителя morena1@ukr.net 

 

 УВАГА! Загальні питання.

 1. Завдання з інформатики викладаються для обох груп.

 2. Завдання необхідно виконувати за підручником Морзе Н.В., Барна О.В., Вембер В.П. «Інформатика 9 клас»,  електронну версію якого можна скачати за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/961-informatyka-9-klas-morze-2017.html

 3. Результати роботи треба виконувати вчасно та надсилати на перевірку до вказаної дати зазначивши обов’язково  прізвище та клас.

 4. Всі питання можна задати по e-mail: informatika21@i.ua 

Дата

Завдання

08.04.2020 та 15.04.2020

Виконати тест на тему Створення персонального навчального середовища до 15.04.2020 (результати тесту надсилаються вчителю автоматично!) та Завдання "Літня школа" на ст.189 (§28, Практична робота 12) індивідуально до 22.04.2020 на  e-mail: informatika21@i.ua. Завдання можна виконувати зі СМАРТФОНА!

01.04.2020

(2 урока)

Повторити §27 ст. 178-187. Ознайомитися та заповнити гугл-форму https://forms.gle/XheFJMiZweqPPPmU7

За данним зразком створити власну онлайн форму. Тему обрати на власний розсуд, кількість запитань - не меньше 10, а також використати у формі опитування не менш як 5 запитань різного типу. До створеної форми відкрити доступ та надіслати посилання на  e-mail: informatika21@i.ua зазначивши ОБОВ’ЯЗКОВО КЛАС та ПРІЗВИЩЕ до 08.03.2020. Завдання можна виконувати зі СМАРТФОНА!

18.03.2020

(2 урока)

§27 ст. 178-187, Впр.3 ст.182, Впр.4 ст.184.

Результати роботи прислати на e-mail: informatika21@i.ua зазначивши ОБОВ’ЯЗКОВО КЛАС та ПРІЗВИЩЕ до 22.03.2020.

 

Дата

Зміст завдання

Працюємо у Google Classroom (https://classroom.google.com/) Коди доступу повідомлені класним керівникам.

Теоретичний матеріал та завдання будуть доповнюватись та оновлюватись

12.03.2020 – 03.04.2020

 1. 43-49 опрацьовувати поступово
2. Порівняльна характеристика теорії Дарвіна та Ламарка
1) Дарвін https://www.youtube.com/watch?v=3wRwNOmdLJg 
2) Ламарк https://www.youtube.com/watch?v=3JWQ13KnHK8 
3) Еволюція людини https://youtu.be/sSSWippFHs0 

Контакти вчителя shmagaylesia@gmail.com 

 

 

Дата

Тема

Домашнє завдання

16 березня

2020 року

Генрік Ібсен. «Ляльковий дім». Композиція п’єси

Прочитати стор. 142-143.

Підготувати усні відповіді на запитання 1-3 рубрики «Обізнаність» на стор. 146

17 березня

2020 року

Генрік Ібсен. «Ляльковий дім». Образна система

Прочитати стор. 144-145.

Виконати письмово завдання рубрики «Соціальні та громадянські навички» на стор. 146

30 березня

2020 року

Бернард Шоу. Особливості світогляду драматурга

Прочитати стор. 147-150.

Скласти план прочитаної статті

31 березня

2020 року

 Бернард Шоу. «Пігмаліон»  

Прочитати п’єсу Б. Шоу. «Пігмаліон»

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=320

Зробити відеозапис усних відповідей на запитання 1,2 з рубрики «Обізнаність» на стр. 156 і надіслати.

06 квітня

2020 року

Бернард Шоу. «Пігмаліон»

 Виконати письмово завдання 1 рубрики «Комунікація» на стор. 156

07 квітня

2020 року

 

Бернард Шоу. «Пігмаліон»

Виконати завдання 2 рубрики «Самовираження» на стор.156, відеозапис надіслати

Виконані письмові завдання (скріншоти), відеозаписи усних відповідей надсилати для перевірки на електронну адресу: putney@ukr.net

 

  
Дата Зміст завдання
06.04.2020 - 17.04.2020 підготувати проект на тему "Народні промисли України"(презентація, дослідження, власна творчість тощо)
12.03.2020 - 03.04.2020
Ознайомитись із матеріалами:
 

 

 

Працюємо у Google Classroom (https://classroom.google.com/Коди доступу повідомлені класним керівникам.

Теоретичний матеріал та завдання будуть доповнюватись та оновлюватись

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання будуть додаватись та оновлюватись! Слідкуйте за змінами