Завдання для самостійного опрацювання на час карантину для  8-А класу

 

 УВАГА! Завдання будуть доповнюватись. Слідкуйте за змінами.

 

Дата

Зміст завдання

25.05.2020

Проводимо підсумкову контрольну роботу:«Основні класи неорганічних сполук». Виконання практичних №2, та №3,   контрольної роботи є обов’язковою для виставлення тематичної та семестрової оцінки.  Відсутність оцінки за контрольну- неатестація за тему та  відно вплив на семестрову.. Дякую учням які систематично опрацьовують матеріал це вплине на результати семестрової. Виконані  роботи надіслати  надати  до 27.05. за посиланням nina.sorochan@gmail.com

18.05.2020-24.05.2020

Проводимо підсумкову контрольну роботу:«Основні класи неорганічних сполук». Виконання контрольної роботи є обов’язковою для виставлення тематичної та семестрової оцінки.  Відсутність оцінки за контрольну - неатестація за тему та  відно вплив на семестрову. Дякую учням які систематично опрацьовують матеріал, це вплине на результати семестрової.

Виконану контрольну роботу надати  до 22.05. за посилання nina.sorochan@gmail.com

12.05.2020-15.05.2020

Нагадую про обов’язковість виконання завдань для виставлення тематичної оцінки . Не атестація вплине на виставлення семестрової. Всі завдання на сайті навчального закладу адреса за якою вони надсилаютьсяnina.sorochan@gmail.com .

Наступна тема для опрацювання « Хімічні розрахунки за рівняннями»

https://www.youtube.com/watch?v=PrJmUrS2Yh8;

https://www.youtube.com/watch?v=Kha4L_FLs_Q

Зразок рішення задачі на визначення маси реагуючої речовини та об’єму: https://www.youtube.com/watch?v=EkkcObkg-9k 

https://www.youtube.com/watch?v=ixbwBExLzjs&t=561s 

Розв’язування задач.

  1. Який об’єм кисню виділився при розкладанні 45 г бертолетової солі (н.у.)?

Дано:                                    2KCIO3 = 2KCI+3O2

m( KCIO3) = 45г

V(O2)-?

М(KCIO3) = 122,5 г/моль,       Vm=22,4л/моль

45г:245г = х /67,2л;     х=12,34л

  1. Магній масою 3г взаємодіє з киснем. Яка кількість речовини магній оксиду утвориться при цьому?

Дано:                                     2Mg + O2 = 2MgO

m( Mg) =3г

n( MgO)-?                              n=m/M            M(Mg)=24г/моль

n(Mg)= 3г/24г/моль=0,125моль

 Домашнє завдання

Виконати завдання.

  1. Скільки моль цинк хлориду утвориться з 4 моль цинку?
  2. Скільки літрів хлору (н.у.) вступить у реакцію з 65г цинку?
  3. Яка кількість речовини нітроген(V) оксиду прореагувала з водою, якщо утворилася нітратна кислота HNO3 кількістю речовини 10 моль?
  4. Літій гідроксид масою 48г повністю нейтралізували нітратною кислотою. Яка маса літій нітрату утворилася
  5. Який об’єм кисню (н.у.) необхідний для окиснення алюмінію масою 54г?

Вирішити три задачі на вибір. Виконати завдання надіслати до 15.05 nina.sorochan@gmail.com .

04.05.2020 - 11.05.2020

Надіслати завдання щодо практичної роботи: « Основні класи неорганічних сполук. Надіслати до 09.05.2020 на адресу: nina.sorochan@gmail.com

Опрацювати матеріал за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=KqWIJJCAEAw

https://www.youtube.com/watch?v=jGHq3HBPxWQ

Опрацювати до 11.05.

21.04.2020 - 24.04.2020

 1.Для проведення тематичного оцінювання виконати завдання за темою: "Основи. Солі". Завдання виконують учні, які його не надіслали за адресою e-mail nina.sorochan@gmail.com

2.Виконати практичну за змістом презентації Практична робота №2. Результати надіслати до 30.04 за адресою e-mail nina.sorochan@gmail.com

21.04.2020 - 25.04.2020

1.ОПРАЦЮВАННЯ МАТЕРІАЛУ ЗА ПОСИЛАННЯМ 
https://youtu.be/oP7aJm3Donk 
2.Закриплення матерiалу за темою:"Солi.Xiмiчнi властивостi." Виконати тести

13.04.2020 - 21.04.2020

ОПРАЦЮВАННЯ МАТЕРІАЛУ ЗА ПОСИЛАННЯМ https://youtu.be/Xmd54UkhSB8 

30.03.2020 – 03.04.2020

 ОПРАЦЮВАННЯ МАТЕРІАЛУ ЗА ПОСИЛАННЯМ

https://www.youtube.com/watch?v=LdtnBzmudgc  https://www.youtube.com/watch?v=ZQF5dlc39J0

ВИКОНАТИ ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ. ВАРІАНТ за  місцем в кабінеті хімії: Варіант 1     Варіант 2

ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ ОБОВ’ЯЗКОВО! НАДІСЛАТИ  ДО 03.04.

на адресу: nina.sorochan@gmail.com

12.03.2020 – 27.03.2020

Архів завдань http://21school.com.ua/%D0%B0%D1%80%D1%85%D1%96%D0%B2-%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D1%8C.html

Контакти вчителя nina.sorochan@gmail.com

 

Дата Зміст завдання
18.05.2020 - 22.05.2020

с. 208 - 250.
Валентин Чемерис "Вітька + Галя..." закінчити читати повість, дати відповіді на запитання після проситаного.

Підготуватись до контрольної роботи.

27.04.2020 - 30.04.2020

13.04.2020 - 17.04.2020

ст. 187 - 195 Юрій Винничук "Місце для дракона"

1.Відеоурок (без д/з)
2.Опрацювати конспект (виконати завдання у зошит)
3.Тест

06.04.2020 - 10.04.2020

1.Контрольна робота ( М. Коцюбинський, О. Довженко, Н. Бічуя)
2.Опрацювати конспект
3.Прочитати оповідання В. Дрозда "Білий кінь Шептало"
4.Виписати з оповідання 7-10 фраз, які навчають бути особистістю
5.Скласти інформаційне гроно щодо характеристики образів героїв твору
               Білий кінь Шептало                        Степан
6.Переглянути відеопрезентації та у зошиті виконати завдання "Літературний диктант"

30.03.2020 – 03.04.2020

Дистанційне навчання з української літератури організоване на Google classroom. Код класу - l5jljea.

12.03.2020 – 27.03.2020 Архів завдань http://21school.com.ua/%D0%B0%D1%80%D1%85%D1%96%D0%B2-%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D1%8C.html
Контакти вчителя svitlana_sholik@ukr.net

  

Дата

Зміст завдання

   Працюємо через онлайн платформу Google Classroom (код приєднання надіслано у Viber)
   Теоретичний матеріал та завдання будуть доповнюватись та оновлюватись протягом тижня. 
   Актуальною залишається електронна адреса morena1@ukr.net та зв'язок через Viber.

13.04.2020 - 17.04.2020

UNIT 9 INVENTION

GRAMMAR: PRESENT SIMPLE PASSIVE

    PAST SIMPLE PASSIVE

 SB: pp. 103-104 (опрацювати),

!Remember p. 103 (Past simple passive : … was /were + Ved (3 form));

  1. p. 103 ex. 1-3 (write),
  2. p. 104 ex. 1-4 (read and write),
  3. WB: p. 81 ex. 1-2 (write);

!Remember p. 102 (Grammar Reference);

  1. READING (Контроль читання за ІІ семестр).

Виконати завдання на окремому листочку у прикріпленому файлі Reading (II Term).

!SB pp. 103-104 та Reading (II Term) скріншот виконаних завдань підписати та надіслати на електронну адресу morena1@ukr.net  

до 17.04.2020.

Для додаткового використання:

  1. PRESENT SIMPLE PASSIVE:

https://www.youtube.com/watch?v=agnVDVf5-e4

https://www.youtube.com/watch?v=QTQb42w7oig

  1. PAST SIMPLE PASSIVE:

https://www.youtube.com/watch?v=h6qZYFhhED0

https://www.youtube.com/watch?v=Y0ZbGVZLvKw

  1. EXERCISES:

https://www.e-grammar.org/present-simple-passive/

06.04.2020 - 10.04.2020

UNIT 9 INVENTION

GRAMMAR: PRESENT SIMPLE PASSIVE

     PAST SIMPLE PASSIVE

Next Move 3-Workbook

Next Move 3-Students’ Book

  1. SB: pp. 101-103 (опрацювати),
  2. p. 101 ex. 2-4 (письмово),
  3. 102 ex. 3-4 (усно),
  4. p. 103 ex. 7-8 (усно).
  5. WB: pp. 79-80 (виконати).
  6. Виконати завдання на окремому листочку (прикріплений окремим файлом present-simple-passive-exercise 1).

! WB pp. 79-80 та present-simple-passive-exercise 1 виконати, підписати та надіслати на електронну адресу morena1@ukr.net до 10.04.2020.

Для додаткового використання:

  1. PRESENT SIMPLE PASSIVE:

https://www.youtube.com/watch?v=agnVDVf5-e4
https://www.youtube.com/watch?v=QTQb42w7oig

  1. PAST SIMPLE PASSIVE:

https://www.youtube.com/watch?v=h6qZYFhhED0
      https://www.youtube.com/watch?v=Y0ZbGVZLvKw

  1. EXERCISES:

https://www.e-grammar.org/present-simple-passive/

30.03.2020 – 03.04.2020

 UNIT 9 INVENTION

 GRAMMAR: PRESENT SIMPLE PASSIVE

    PAST SIMPLE PASSIVE

 Next Move 3-Workbook

 SB: pp. 98-102 (опрацювати),

  1. 111 (Unit 9 слова записати у словник, транскрипція, переклад).

 !Remember SB p. 100

 WB: pp. 76-80 (виконати усі завдання).

 ! WB pp. 76-80 виконати, підписати та надіслати на електронну адресу 

morena1@ukr.net до 02.04.2020.

Для додаткового використання:

 1.PRESENT SIMPLE PASSIVE:

https://www.youtube.com/watch?v=agnVDVf5-e4

https://www.youtube.com/watch?v=QTQb42w7oig

 2.PAST SIMPLE PASSIVE:

 https://www.youtube.com/watch?v=h6qZYFhhED0

https://www.youtube.com/watch?v=Y0ZbGVZLvKw

12.03.2020 – 27.03.2020

Архів завдань http://21school.com.ua/%D0%B0%D1%80%D1%85%D1%96%D0%B2-%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D1%8C.html

Контакти вчителя morena1@ukr.net

 

Дата

Тема

Домашнє завдання

12 березня 2020 року

Мольєр. «Міщанин-шляхтич»

Прочитати комедію «Міщанин-шляхтич».

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=151

16 березня

2020 року

Характерні ознаки класицизму як художнього напряму

Прочитати стор. 236-239.

Підготувати усну відповідь на запитання 1 на стор. 239

19 березня

2020 року

Мольєр – майстер класицистичної комедії

Прочитати стор.239-244.

Скласти план прочитаної статті.

30 березня

2020 року

Мольєр. «Міщанин-шляхтич». Тематика і проблематика твору, його загальнолюдське значення

Підготувати усні відповіді на запитання 1-4 на стор. 254 і відеозаписи усних відповідей надіслати на е-пошту

02 квітня

2020 року

Основні образи комедії: пан Журден, пані Журден, граф Дорант, графиня Дорімена, Клеонт та ін.

Виконати письмово завдання 6

на стор. 254

06 квітня

2020 року

Порівняння образів персонажів (Журден – Клеонт,  Журден – Дорант)

Завдання письмово на вибір: порівняти образи персонажів

Журден – Клеонт або Журден – Дорант (див. класні роботи такого виду)

09 квітня

2020 року

Позакласне читання.

Мольєр. «Тартюф»

Прослухати:

https://www.youtube.com/watch?v=DvxCi3ZGR7E
https://www.youtube.com/watch?v=78RaHtSkySw
https://www.youtube.com/watch?v=d305ZB_rSdU
https://www.youtube.com/watch?v=IV6i4rfb3UE
https://www.youtube.com/watch?v=94KHJGKFsEc

13 квітня

2020 року

Контрольна робота

Написати творчу роботу

«Сміх у комедії Мольєра «Міщанин-шляхтич» в окремому файлі (див. файл)

16 квітня

2020 року

Антуан де Сент-Екзюпері

Прочитати стор. 260-262

https://www.youtube.com/watch?v=BzrFsnyKJJM

Скласти літературне гроно Антуан де Сент-Екзюпері

23 квітня

2020 року

Антуан де Сент-Екзюпері

«Маленький принц»

Прочитати казку-притчу «Маленький принц» (стор. 262-270)

Виписати крилаті вислови, наприклад: «Ти назавжди береш на себе відповідальність за тих, кого приручив»

27 квітня

2020 року

Антуан де Сент-Екзюпері

«Маленький принц»

Виконати письмово завдання 5 на стор. 270

30 квітня

2020 року

Антуан де Сент-Екзюпері «Маленький принц»

Виконати письмово завдання 9 на стор. 270

04 травня 2020 року

Річард Бах.

«Чайка Джонатан Лівінгстон»

 Прочитати стор. 270-280
https://www.youtube.com/watch?v=kfGcgfi6lds

07 травня 2020 року

 Річард Бах.
«Чайка Джонатан Лівінгстон»
Виконати письмово завдання 1 на стор. 280

14 травня 2020 року

Практикум  Виконати завдання «Практикум» на стор. 288 в окремому файлі

18 травня 2020 року

 Барбара Космовська. «Буба: мертвий сезон»  Прочитати стор. 281-282

https://www.youtube.com/watch?v=6gBw9P-yMnw

 21  травня 2020 року  Барбара Космовська. «Буба: мертвий сезон»  Підготувати відповіді на запитання 1-5 на стор. 283, одне на вибір письмово

25 травня 2020 року

 

Позакласне читання.

Твір, який я прочитав самостійно

 Створити презентацію твору зарубіжної літератури, який прочитали самостійно

28 травня 2020 року

 Підсумок  Читати твори, рекомендовані для 9 класу

Онлайн уроки на платформі ZOOM

Важливо! Надіслати відеозапис читання напамять сонета 19

Виконані письмові завдання (скріншоти), відеозаписи усних відповідей  надсилати для перевірки на електронну адресу: putney@ukr.net

 

 

 УВАГА! Загальні питання.

 1. Завдання з інформатики викладаються для обох груп.

 2. Завдання необхідно виконувати за підручником Морзе Н.В., Барна О.В., Вембер В.П. «Інформатика 8 клас»,  електронну версію якого можна скачати з сайту Міністерство освіти і науки України за посиланням http://www.orioncentr.com.ua/wp-content/uploads/2016/09/8_kl_Informatyka_Morze_БЛОК-1.pdf

 3. Додатково рекомендовано для опрацювання цикл відеоуроків за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=UBbE0p7oU-U&list=PLaHMNOpHDYwpfIA6-ykJrkng0pd2smyeg&index=2&t=0s

 4. Пам’ятаємо, для кожного проекту (вправи) необхідно створити папку, яку після успішного виконання завдання необхідно заархівувати в один архів (формат архіву – .zip або .rar) з іменем 8ПрізвищеВпр#Ст#.zip (наприклад, 8ІвановВпр4Ст147.zip або 8ПетренкоВпр5Ст149.rar). ВАЖЛИВО кожна вправа – окремий архівний файл!!!

 5. Вправи треба виконувати вчасно та надсилати на перевірку до вказаної дати.

 6. Всі питання можна задати по e-mail: informatika21@i.ua

Дата

Завдання 

Для тих, хто не встиг пройти вчасно тестування, відкивається додаткова сесія за посиланнями, що наведені нижче. При проходженні тестів, будь ласка, реєструйтеся під власним ПІБ та пам'ятайте, що вам надана лише одна спроба!

Текстові величини та операції над ними (копія)

Величини логічного типу (копія)

Тести можна виконувати зі СМАРТФОНА! Бажаємо вам успіхів!

08.05.2020-29.05.2020

Опрацювати §25-28. За матеріалами підручника виконати тести  Цикли з лічильником, передумовою та післяумовою у навчальному середовищі програмування  та Графічне відображення даних засобами мови програмування. Відображення рисунків із зовнішніх файлів.

24.04.2020

(2 урока)

Виконати тести Текстові величини та операції над ними та  Величини логічного типу до 30.04.2020 (результати тесту надсилаються вчителю автоматично!). Тести можна виконувати зі СМАРТФОНА!

17.04.2020

(2 урока)

Повторити §22 ст. 143-155, §24 ст. 157-168. Підготуватися до тестування по темам "Текстові величини та операції над ними", "Опрацювання величин логічного типу. Команда розгалуження". Обов'язково здати на перевірку проекти Lazarus (вправи, зазначені нище).

10.04.2020

(2 урока)

Вивчити §24 ст. 166, Впр.4 ст.164, Впр."Працюємо самостійно" п.2 ст.168.

Результати виконання практичних завдань зберегти в форматі 8ПрізвищеВпр4Ст164.zip (або 8ПрізвищеВпр4Ст164.rar) та 8ПрізвищеВпр2Ст168.zip (або 8ПрізвищеВпр2Ст168.rar) та надіслати на перевірку на e-mail: informatika21@i.ua до 17.03.2020.

03.04.2020

(2 урока)

Вивчити §24 ст. 157-163, Впр.2 ст.161, Впр.3 ст.163.

Результати виконання практичних завдань зберегти в форматі 8ПрізвищеВпр2Ст161.zip (або 8ПрізвищеВпр2Ст161.rar) та 8ПрізвищеВпр3Ст163.zip (або 8ПрізвищеВпр3Ст163.rar) та надіслати на перевірку на e-mail: informatika21@i.ua до 10.03.2020.

 

20.03.2020

(2 урока)

Вивчити §22 ст. 150-154, Впр.3, 4 ст.155.

Результати виконання практичних завдань зберегти в форматі 8ПрізвищеВпр#Ст#.zip (наприклад, 8ІвановВпр3Ст155.zip або 8ПетренкоВпр4Ст155.rar) та надіслати на перевірку на e-mail: informatika21@i.ua до 22.03.2020.

13.03.2020

(2 урока)

Повторити §22 ст. 143-145. Вивчити §22 ст. 146-149, Впр.4 ст.147, Впр. 5 ст.149.

Результати виконання практичних завдань зберегти в форматі 8ПрізвищеВпр#Ст#.zip (наприклад, 8ІвановВпр4Ст147.zip або 8ПетренкоВпр5Ст149.rar) та надіслати на перевірку на e-mail: informatika21@i.ua до 22.03.2020.

 

Дата

Зміст завдання

Працюємо у Google Classroom (https://classroom.google.com/) Коди доступу повідомлені класним керівникам.

Теоретичний матеріал та завдання будуть доповнюватись та оновлюватись

 06.04 - 10.04
пар. 49-50

30.03.2020 – 03.04.2020

 пар. 47, 48 + , тест за посиланням

 https://www.youtube.com/watch?v=2ZtObbTCsT0

12.03.2020 – 27.03.2020

Архів завдань http://21school.com.ua/%D0%B0%D1%80%D1%85%D1%96%D0%B2-%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D1%8C.html

Контакти вчителя smilyanets1972@ukr.net  

 

Дата

Зміст завдання

Працюємо у Google Classroom (https://classroom.google.com/) Коди доступу повідомлені класним керівникам.

Теоретичний матеріал та завдання будуть доповнюватись та оновлюватись. Слідкуйте за змінами

30.03.2020 – 03.04.2020

Для організації дистанційного навчання необхідно під'єднатися до безкоштовної платформи Google Classroom, де створений навчальний курс з історії та мистецтва.

 

12.03.2020 – 27.03.2020

Архів завдань http://21school.com.ua/%D0%B0%D1%80%D1%85%D1%96%D0%B2-%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D1%8C.html

Контакти вчителя yana.osvita@gmail.com 

 

Консультаціі з математики

Понеділок- четвер
З 10.00 - 12.00
Скайп зв‘язок: Логін n_ prokopchuk

 

Дата Зміст завдання
18.05.2020 - 22.05.2020

1. Написати реферативне повідомлення «Українська тема у світовому живописі».

2. Написати реферат про відомих світових художників, які були родом з України.

3. Виконати к.р. в ГУГЛ КЛАС.

13.04.2020 - 17.04.2020

1.Контрольна робота в Google Classroom (код у класного керівника).

2.Написати в зошит повідомлення «Українські мотиви у творчості Адама Міцкевича».

3.Підготувати мініреферат (1-2 сторінки) «Образ Івана Мазепи у творах В. Гюго, Дж. Байрона, О. Пушкіна».

4.Написати есе на тему «Як, на мою думку, сприймають іноземці Україну та українців?»

(Можна виконати у формі рефератів, повідомлень чи лепбуків)

 

12.03.2020 - 03.04.2020

Намалювати плакат на А4 «Мої патріотичні почуття» + підписати його 1-5 речень «За що я люблю Україну».

Підготувати інформацію про «Українські мотиви у світовому мистецтві» (музика, кіно, література, скульптура, живопис тощо).

Написати міні есе (1 сторінка, 3 абзаци) «Чому Україна є моєю державою?»

 https://www.youtube.com/watch?v=GTRCyALFZs4

https://www.youtube.com/watch?v=XW3UoPZQQNY

 

Контакти вчителя selena13npu@ukr.net

  

 

Дата

Зміст завдання

 Дистанційне навчання з фізики організоване на Google classroom. Код класу - у класного керівника.

Завдання з фізики будуть поновлюватись кожного тижня на Google classroom.

12.03.2020 – 27.03.2020

Архів завдань http://21school.com.ua/%D0%B0%D1%80%D1%85%D1%96%D0%B2-%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D1%8C.html

Контакти вчителя monkey-21@ukr.net

 

Дата

Зміст завдання

 

Працюємо у Google Classroom (https://classroom.google.com/) Коди доступу повідомлені класним керівникам.

Теоретичний матеріал та завдання будуть доповнюватись та оновлюватись

12.03.2020 – 03.04.2020

 42-47 параграфи
1) https://youtu.be/OlMPTsA5rKk  
2)https://www.youtube.com/watch?v=no1NUR3yVG0&feature=youtu.be         
3) https://youtu.be/9Uhc7c0D6S0 

Контакти вчителя shmagaylesia@gmail.com 

  

на період до 9-го квітня.

Прохання надсилати виконані завдання на вайбер, або електронну пошту. Якщо можливості дистанційної роботи немає, всі завдання будуть перевірені після карантину. Будьте здорові та бережіть себе!

Вайбер: +380686289016

Електронна пошта: dashulia_b@bigmir.net  

 За підручником:  http://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/8_klas_ukrajinska_mova_zabolotnij_2016.pdf (посилання на електронний підручник)

& 32 ст. 147 Теорію вивчити і записати в зошит

Впр. 320 (І), 321, 323, 324, 329.

& 33 ст. 152 Теорію вивчити і записати в зошит.

Впр. 336, 338, 342, 344.

Теоретичний матеріал:

https://www.youtube.com/watch?v=q7E2p0vJoMA (відео урок відокремлене означення)

https://www.youtube.com/watch?v=hfqRsZ1oS_0 (відео урок відокремлена прикладка)

Виконати тест

Працюємо у Google Classroom (https://classroom.google.com/) Коди доступу повідомлені класним керівникам.

Теоретичний матеріал та завдання будуть доповнюватись та оновлюватись

  

Завдання будуть додаватись та оновлюватись! Слідкуйте за змінами