Завдання для самостійного опрацювання на час карантину для  5-А класу

 УВАГА! Завдання будуть доповнюватись. Слідкуйте за змінами.

Дата

Зміст завдання

18.05.2020 - 29.05.2020

Повторення. Працюємо на платформі https://gioschool.com 

12.05.2020 - 15.05.2020

1.Опрацювати п. 38 ст. 244-245
2. Переписати картки-пам'ятки у зошит.
3. Розв'язати номери 1109, 1111, 1117, 1127

04.05.2020- 08.05.2020

Опрацювати п. 37. Тема "Відсотки", виконати номери 1068, 1070, 1072, 1074, 1076, 1093, 1096, 1101

27.04.2020 - 30.04.2020

 Опрацювати п. 36. Тема "Середнє арифметичне", виконати номери 1041, 1042, 1046, 1047

17.04 -24.04.2020

Опрацювати параграф 35, ст. 221-224, номери 970, 972, 973, 988, 989, 982, 983. Виконати вправи 

13.04.2020

вчити правила з параграфу 34, номери 923, 930, 931 (дізнатись актуальний тариф на холодну воду в Києві)

10.04.2020

Параграф 34 читати вголос, вивчити правила, виконати номери 918, 925

на 9.04.2020

Виконати письмово та надіслати роботу Округлення чисел. Додавання десяткових дробів

на 7 квітня

 параграф 33 читати вголос, номери 891, 893. фото номерів надати у Classroom, код класу dtu2bmg

на 6 квітня

параграф 32, номери 860, 861. 

30.03.2020 – 03.04.2020

Тиждень консультацій. Час для зв’язку понеділок – п’ятниця  з 14.30 – 17.00. Кожен учень має вийти на зв'язок протягом тижня

Viber, skype-логін Marina Suzdalceva

12.03.2020 – 27.03.2020

Архів завдань http://21school.com.ua/%D0%B0%D1%80%D1%85%D1%96%D0%B2-%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D1%8C.html

 

Дата

Зміст завдання

18.05.2020 - 22.05.2020

Контрольна робота.

Дистанційне навчання з української мови організоване на Google classroom. Код класу - sqkt5jw.

04.05.2020- 08.05.2020

§44 ст. 222-224

Діалог. Тире при діалозі

1. Переглянути відеоурок.

2. Опрацювати конспект.

3. Надати фотозвіт с.р. "Діалог".

27.04.2020 - 30.04.2020

 §43, ст. 219 - 221 Тема "Пряма мова. Розділові знаки у реченнях із прямою мовою"

Відеоурок Розділові знаки у реченнях із прямою мовою

Конспект, впр. 509, 510 + 5 речень з прямою мовою. Фотозвіт

13.04.2020 - 17.04.2020

1.Написати лист до рідної людини з використанням звертань та вставних слів. (впр. 488, 489 - усно) ст. 213 (пам'ятка "Як написати лист" - усно).
Надіслати фотозвіт складеного вами листа.

2.§42, вивчити правила, впр. 497 - усно, впр. 503 - письмово

Вивчити алгоритм синтаксичного розбору складного речення.

Впр. 505 - фотозвіт!!!

3.Переглінути відеоурок та відеопрезентацію - (завдання виконати за бажанням)

4.Самостійна робота - фотозвіт

06.04.2020 - 10.04.2020

§41 Вставні слова

1.Відеопрезентація "Вставні слова"
2.Презентація "Вставні слова" (із завданням)
3.Конспект "Вставні слова" (завдання)
4.Тестування "Вставні слова"

30.03.2020 – 03.04.2020

 Дистанційне навчання з української мови організоване на Google classroom. Код класу - sqkt5jw.

Виконати: ст.202-205, вивчити правила, підготуватися до самостійної роботи.

12.03.2020 – 27.03.2020

Архів завдань http://21school.com.ua/%D0%B0%D1%80%D1%85%D1%96%D0%B2-%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D1%8C.html

Контакти вчителя svitlana_sholik@ukr.net

  

Дата

Зміст завдання

18.05.2020 - 22.05.2020

Контрольна робота "Рідна Україна. Світ природи"

Дистанційне навчання з української літератури організоване на Google classroom. Код класу - sqkt5jw.

04.05.2020- 08.05.2020

Микола Вінграновський "Сіроманець" І частина ст. 223 - 236

 1. Опрацювати конспект.

2.Фотозвіт характеристики образу Сашка.

27.04.2020 - 30.04.2020

 Тема. Г. Тютюнник "Дивак"
Твір "Чи потрібні світу диваки" + самостійна робота

13.04.2020 - 17.04.2020

ст. 212 - 214 М. Рильський

1)опрацювати конспект
2)тест за творчістю М. Рильського

06.04.2020 - 10.04.2020

Ст. 203 - 211 Є. Гуцало "Лось"
Опрацювати матеріали у Google classroom:
Літературний диктант
Аналіз твору Є. Гуцало "Лось" - прочитати та зробити конспект.
Контрольна робота з теми "Рідна Україна. Світ природи" 

30.03.2020 – 03.04.2020

 Дистанційне навчання з української літератури організоване на Google classroom. Код класу - sqkt5jw.

ст. 203-211, прочитати оповідання "Лось", підготуватися до тестів.

12.03.2020 – 27.03.2020

Архів завдань http://21school.com.ua/%D0%B0%D1%80%D1%85%D1%96%D0%B2-%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D1%8C.html

Контакти вчителя svitlana_sholik@ukr.net

 

Дата

Зміст завдання

30.03.2020 - 10.04.2020

 Вт, Чт на 11 : 00 – проводимо онлайн уроки через Zoom , запрошення для приєднання до запланованих зустрічей будуть надіслані через Viber

Працюємо через онлайн – платформу Google Classroom ( код приєднання надіслан у Viber)

Перевірочні роботи на платформі Мій клас ( посилання на роботу буде надіслано через Viber)

Актуальною залишається електронна адреса – sviktoriias21@gmail.com та зв'язок через Viber

12.03.2020 – 27.03.2020

Архів завдань http://21school.com.ua/%D0%B0%D1%80%D1%85%D1%96%D0%B2-%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D1%8C.html

Для тих, хто немає змоги щодо онлайн - зв’язку або доступу до онлайн – платформ:

28.04.20

PB p. 103 ex. 2,3     

AB p. 101

FG p.56 -57, 58 – звертаємо увагу на утворення стверджувальної форми у Present Perfect, пригадуємо табличку неправильних дієслів ( особливо, Past participle)

29.04.20

PB p.104

AB p.102

FG p.59 – знайомимось з утворенням питальної форми в Present Perfect

 

30.04.20

Контроль аудіювання (завдання розміщено  на Google Classroom)

05.05.20

PB. 105

AB p.103

 FG p.64 -65 – практикуємось в створенні та написанні питальних речень в Present Perfect

06.05.04.20

Контроль читання (завдання розміщено  на Google Classroom)

07.05.20

PB p. 106 – 107

AB p. 104-105

Signal words in Present Perfect

 

14.04.20

PB р. 98 – 99 – підготовка до тесту ( повторити лексику на стор. 80,82,88,90,92, граматика:  вживання інфінітив /герундій (good at, like ____ing), going to, why because ( linking words)

 AB р. 96 - 97

15.04.20

Виконати тестову роботу у прикріпленому файлі Test та Test 1

16.04.20

PB р. 100 – 101 – читати, перекладати

AB p. 98 -99

21.04.20

PB p. 102 вивчити слова, читати текст

PB p. 103 ex. 1

PB p. 103 – Learn with Oscar ( правила вживання Present Perfect)

PB p. 102 – у зошит з тексту виписати всі речення з Present Perfect

Для ознайомлення:

https://www.youtube.com/watch?v=o1_0Gz4uRKo

https://www.youtube.com/watch?v=DInKEo2hiVM

22.04.20

PB p. 103 ex. 2,3

AB p. 100 - 101

23.04.20

FG p. 56 -57

Виконати завдання у прикріпленому файлі Worksheet 1

 

Контакти вчителя sviktoriias21@gmail.com

  

Дата Зміст завдання
18.05.2020 - 22.05.2020

1. Написати мініреферат "Українська діаспора".

2. Написати твір-роздум «Яким я бачу майбутнє України?»

3. Виконати к.р. в ГУГЛ КЛАС.

13.04.2020 - 17.04.2020
  1. Контрольна робота в Google Classroom (код у класного керівника).
  2. Написати в зошит повідомлення «Географічне розташування України у світі».
  3. Підготувати мініреферат (1-2 сторінки) «Спогади іноземців про Україну».
  4. Дати відповідь на запитання: «Чому Україна та її земля приваблює іноземних загарбників? З найдавніших часів і до сьогодення.»

(Можна виконати у формі рефератів, повідомлень чи лепбуків)

Для кращого ознайомлення рекомендовано відео для перегляду:

https://www.youtube.com/watch?v=x_-T4CjLreM

12.03.2020 - 10.04.2020
  1. Написати в зошит короткі відомості про видатного історичного діяча-державотворця (наприклад, М. Грушевський тощо).
  2. Написати мінітвір «Що я роблю для розбудови своєї Батьківщини» (1 сторінка, 3 абзаци).
  3. Написати повідомлення «Екологічне становище в Україні»

(Можна виконати у формі рефератів, повідомлень чи лепбуків)

 https://www.youtube.com/watch?v=WffzbTk7BME

https://www.youtube.com/watch?v=lERqKTpjQ2Q

https://www.youtube.com/watch?v=DaBZ_eSyX0s

https://www.youtube.com/watch?v=STTLrmA8wqo

Контакти вчителя selena13npu@ukr.net 

 

Дата

Зміст завдання

06.04 - 10.04

пар.33-34, питання 5-6 ст.146 та пит.5 ст. 152-письмово
додаткове відео https://www.youtube.com/watch?v=fCj4tVjdYfU

30.03.2020 – 03.04.2020

§§ 30-31, відповісти на питання в кінці параграфів стор.132 (усно), стор. 137( пит.1-3 усно,пит.4 письмово), + тест окремим файлом, тест за розділом стор. 138 - письмово. Відповіді надсилати  на мою  smilyanets1972@ukr.net

12.03.2020 – 27.03.2020

Архів завдань http://21school.com.ua/%D0%B0%D1%80%D1%85%D1%96%D0%B2-%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D1%8C.html

Контакти вчителя smilyanets1972@ukr.net

 

Дата

Зміст завдання

Працюємо у Google Classroom (https://classroom.google.com/) Коди доступу повідомлені класним керівникам.

Теоретичний матеріал та завдання будуть доповнюватись та оновлюватись. Слідкуйте за змінами

30.03.2020 – 03.04.2020

 Для організації дистанційного навчання необхідно під'єднатися до безкоштовної платформи Google Classroom, де створений навчальний курс з історії.

12.03.2020 – 27.03.2020

Архів завдань http://21school.com.ua/%D0%B0%D1%80%D1%85%D1%96%D0%B2-%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D1%8C.html

Контакти вчителя yana.osvita@gmail.com 

  

 УВАГА! Загальні питання.

 1. Завдання з інформатики викладаються для обох груп.

 2. Завдання необхідно виконувати за підручником Морзе Н.В., Барна О.В., Вембер В.П., Кузьмінська О.Г. «Інформатика 5 клас», електронну версію якого можна скачати з сайту Інституту модернізації змісту освіти за посиланням https://lib.imzo.gov.ua/wa-data/public/site/books2/pidruchnyky-5-klas-2018/10-informatyka-5-klas/informatyka-5kl-morze.pdf

 3. Додатково для бажаючих цікаве програмування з Годиною коду https://studio.code.org/courses, де діти самостійно в цікавій он-лайн формі можуть вивчати програмування безкоштовно!

 4. Скретч он-лайн https://scratch.mit.edu/projects/editor

 5. Відеоінструкція «Як правильно зберегти проект Скретч та надіслати його на перевірку» https://mega.nz/#!wZpHzAaQ!S5VFsOCGhnh_xrU5SCjWnIoVCtVxSP8UhYTM0dp2M3k

 6. Всі питання можна задати по e-mail: informatika21@i.ua.

Дата

Завдання 

Для тих, хто не встиг пройти вчасно тестування, відкивається додаткова сесія за посиланнями, що наведені нижче. При проходженні тестів, будь ласка, реєструйтеся під власним ПІБ та пам'ятайте, що вам надана лише одна спроба!

Алгоритми з повторенням. Цикли з лічильником (копія).

Тести можна виконувати зі СМАРТФОНА! Бажаємо вам успіхів!

 04.05.2020-

25.05.2020

Шановні учні! Ми починаємо нову цікаву тему «Виконання індивідуального проекту в середовище Скретч». Робота над даною темою буде складатися з 3-х етапів:

1.Планування та розробка сценарію майбутнього програмного проекту.

2.Реалізація програмного проекту в Скретч.

3.Створення презентаціі проекту засобами Power Point.

Оцінюватися буде 2-й та 3-й етап, тобто на перевірку до 20.05.2020 необхідно прислати два файла: файл проекту Скретч та файл презентації Power Point. Для виконання проекту використайте наступні матеріали:  Планування власного проекту , Створення презентації власного проекту ,  а також §30-33 ст. 245-253 підручника. 

Тему, ідею та спосіб реалізації проекту обираєте ви самі. Це може бути ігровий проект,  власна анімована або інтерактивна історія, навчальна програми, моделі, ігри і т.д. Пам’ятайте, це творчій проект! Тому ви маєте чудову нагоду проявити свою фантазію та знання та отримати гарні оцінки! Бажаю всім успіхів!

27.04.2020

Тема «Алгоритми з розгалуженням». §28-29 ст. 235-240, Вправа 2 на ст. 241.

Проект зберегти з іменем 5ПрізвищеВпр2Ст241.sb2 або 5ПрізвищеВпр2Ст241.sb3 (для тих, хто працює в Скретч он-лайн) та надіслати на перевірку на e-mail: informatika21@i.ua до 04.05.2020.

13.04.2020

Тема «Цикли з умовою». §26-27 ст. 226-229, Вправа 3 на ст. 231.

Проект зберегти з іменем 5ПрізвищеВпр3Ст231.sb2 або 5ПрізвищеВпр3Ст231.sb3 (для тих, хто працює в Скретч он-лайн) та надіслати на перевірку на e-mail: informatika21@i.ua до 20.04.2020.

06.04.2020

Тема «Складання та виконання циклічних алгоритмів з лічильником у середовищі Скретч». Повторити §25 ст. 217-220, Вправа 4 на ст. 222.

Проект зберегти з іменем 5ПрізвищеВпр4Ст222.sb2 або 5ПрізвищеВпр4Ст222.sb3 (для тих, хто працює в Скретч он-лайн) та надіслати на перевірку на e-mail: informatika21@i.ua

Пройти он-лайн тестування за посиланням: Алгоритми з повторенням. Цикли з лічильником . Результати тестування надсилаются вчителю на перевірку АВТОМАТИЧНО! Всі завдання необхіно виконати  до 13.04.2020.

УВАГА! Для тих, хто використовує он-лайн Скретч, обов'язково прочитайте інcтрукцію перед тим як виконувати проект. Інструкція за посиланням https://mega.nz/file/cdhjRJTD#drVPWyFSlDspbFIjmMwelIv_M7lDd7-2EKjvRaf66OE

30.03.2020

Тема «Цикли з лічильником». §25 ст. 217-220, Вправа 3 на ст. 221.

Проект зберегти з іменем 5ПрізвищеВпр3Ст221.sb2 або 5ПрізвищеВпр3Ст221.sb3 (для тих, хто працює в Скретч он-лайн) та надіслати на перевірку на e-mail: informatika21@i.ua до 05.04.2020.

16.03.2020

Тема «Алгоритми з повтореннями». §23-24 ст. 208-212, Вправа 3 на ст. 213.

Проект зберегти з іменем 5ПрізвищеВпр3Ст213.sb2 (наприклад, 5ІвановВпр3Ст213.sb2 або 5ПетренкоВпр3Ст213.sb2) та надіслати на перевірку на e-mail: informatika21@i.ua до 22.03.2020. 

Дата  Зміст завдання
13.04.2020 - 28.04.2020

Код у класрум  aionbn7

Тема : Рояльд Дал «Чарлі та шоколадна фабрика»

  1. Прочитати твір http://www.ae-lib.org.ua/texts/dahl__charlie_and_the_ch 
  2. Переглянути фільм https://kino4ua.net/251-charl-ta-shokoladna-fabrika.html
  3. Переглянути відеоурок https://classroom.google.com/u/0/w/NTc5MTE3MTg2NjJa/tc/NTc5MTE4NjQzOTFa?hl=ru
  4. Переглянути презентації 1, 2, 3, 4
12.03.2020 - 10.03.2020

Ст. 229-232 (конспект)

Ст. 258 перевір себе 2, 3, 5, 7 (письмово)

Ст. 259-260 (конспект)

Прочитати: Льюїс Керролл «Аліса в країні див»

Виконати тест.

Ст. 260-263 вивчити вірш «Книги в красном переплете» (українською чи російською мовою на вибір)

Матеріали до опрацювання з теми: «Льюїс Керролл «Аліса в країні див»»:

https://www.youtube.com/watch?v=8mrmiKRg904Біографічні дані 

https://www.youtube.com/watch?v=Td4bUQ85hgoПрезентація 

https://www.youtube.com/watch?v=XfzJsysL9_cАудіо книга 

Онлайн-урок https://www.youtube.com/watch?v=raJGg4iusPk

Матеріали до опрацювання з теми «Творчість Марини Цвєтаєвої»:

Презентація, біографія https://www.youtube.com/watch?v=hXqzqA340sk

Вірш, аудіо запис https://www.youtube.com/watch?v=cpvb7ZhFPGE

 

Виконані завдання (фото або друкований варіант завдань з підручника, тест фото або електронний варіант) надсилати на вайбер +380686289016 або електронну адресу dashulia_b@bigmir.net, skype логін darja_sun 

  

 

Дата  Завдання
30.03.2020 - 03.04.2020
Тест, де треба написати слово асоціацію - skojarzenie - тобто слово, яке б відповідало усім трьом означенням,
запропонованим у завданні.
Слова прості, але оскільки - можливо - дітки не пам'ятають написання, то доведеться пошукати в словнику.
Цілком адекватний google translate на польську мову.
 
Два тести на антоніми:
 
 
Тут потрібно з перемішаних складів скласти слова:
 
 
Наступний тест дуже важливий. Займенники ten, ta, to треба поєднати з іменником. Ten - цей, ta - ця, to - це. Закінчення іменників є у підручнику на сторінці 71. Переважно вони збігаються з українською мовою, але є вийнятки.
 
18.03.2020

1.Ст. 74-75 - вправа 11, 12, 13 (переписати все в зошит)

2.Опрацювати матеріали за посиланнями:

https://dyktanda.online/app/ 

http://www.polskatolubie.pl/materialy-multimedialne/ 

https://zdobywcywiedzy.pl/tematy-cwiczen/ 

https://klikankowo.jimdofree.com/edukacja-polonistyczna/4-gramatyka/

3.Обов'язково пройти тест http://learningapps.org/watch?v=p9y23pe4301   

Контакти вчителя kosytsa@gmail.com, Viber +380983003738

 

Дата Зміст завдання
 12.05.2020 - 15.05.2020 https://www.youtube.com/watch?v=Cdh5t_DwJjo 
27.04.2020 - 30.04.2020  https://www.youtube.com/watch?v=LrnjFTtuYYM 
13.04.2020 - 17.04.2020 https://www.youtube.com/watch?v=i5EoN9ibb9A 
30.03.2020 - 03.04.2020 Тема "Весняні квіти", https://pustunchik.ua/ua/treasure/draw/risuyem-vesenniye-tsvety 
12.03.2020 - 27.03.2020

Намалювати пейзаж "Берізки по коліна у воді". Роботу підписати: Прізвище, ім'я, клас.

Фотографію малюнка надіслати Шолік С. І. на електронну пошту svitlana_sholik@ukr.net до 31.03.2020

  

 

Працюємо у Google Classroom (https://classroom.google.com/) Коди доступу повідомлені класним керівникам.

Теоретичний матеріал та завдання будуть доповнюватись та оновлюватись

 

 

Дата Зміст завдання
18.05.2020 - 29.05.2020

ст.168; ст.171
https://youtu.be/qo4_llwbWT0 
https://youtu.be/q4D3EBooVus 

12.05.2020 - 15.05.2020

ст.164 повторити пісню, прослухати твори
https://youtu.be/o4ArBJlZhGE 
https://youtu.be/R2zSoq0os_0 

04.05.2020 - 08.05.2020

ст.158 розучити пісню, прослухати твори
https://youtu.be/R2zSoq0os_0 
https://youtu.be/m7A4uy6Nw0k 
https://youtu.be/Ijs7v3uxsMM 
https://youtu.be/lRXcRAkRA7s 

27.04.2020 - 30.04.2020

ст.154 повторити пісню, прослухати твори
https://youtu.be/zg5lc1zPxgg 
https://youtu.be/cQ4dXmLwvM0 

21.04.2020 - 24.04.2020

ст.148 розучити пісню, прослухати твори
https://youtu.be/cQ4dXmLwvM0 
https://youtu.be/XJ03umLugqM 
https://youtu.be/zuQD6QoMdVE 

13.04.2020 - 17.04.2020

ст.144 прслухати твори, повторити пісню
https://youtu.be/EeLtrzVaO2U 
https://youtu.be/T7wPFTqnkc0 

06.04.2020 - 10.04.2020

ст.136 прослухати твори, вивчити пісню.
https://youtu.be/emE030P0-ss 
https://youtu.be/0UdF8hDYCgk 

12.03.2020 - 03.04.2020 ст. 176, прослухай твори, повторити пісню

 

 

 

Завдання будуть додаватись та оновлюватись! Слідкуйте за змінами