Завдання для самостійного опрацювання на час карантину для 3-А класу

УВАГА! Завдання будуть доповнюватись. Слідкуйте за змінами. 

Перегляд презентацій, відео-уроків та перевірка домашніх завдань відбувається в групі Вайбер "НАШ 3-А".
Група відкрита з 9:30 до 20:30.
Перевірка ДЗ з 11:00 до 12:00.
Онлайн - консультації з 10:00 до 11:00 та з 12:00 до 13:00.

Дата

Зміст завдання

25.05.2020-29.05.2020

MY SUMMER HOLIDAYS PLANS!

PB: p. 124-125 (повторення).

WB: p. 76-78 (повторення).

 Систематизація та узагальнення:

Онлайн тести: 

https://naurok.com.ua/test/spring-is-here-summer-will-come-o-karp-yuk-466026.html 

https://naurok.com.ua/test/spring-is-here-summer-will-come-376408.html 

Liveworksheets:

https://www.liveworksheets.com/bv8166ms 

https://www.liveworksheets.com/ns635561rp

 18.05.2020 - 22.05.2020

UNIT 6 SPRING IS HERE, SUMMER WILL COME!

MY SUMMER HOLIDAYS!

GRAMMAR: Future simple (повторення)  

 PB: p. 121-123 (опрацювати):

  • - 121 ex. 3 (complete the sentences);
  • - 122-123 ex. 4-5 (complete the dialogues);
  • - 123 ex. 7 (read the rhyme).

PB: p. 121 ex. 1-2 (записати у словник).

  1. WB: p. 74-75 (write).
  2. Виконати тестові завдання у прикріпленому файлі Test № 8 Unit 6.

!Test № 8 Unit 6 та WB p. 74-75 скріншот виконаних тестових завдань підписати та надіслати на вайбер або на електронну адресу morena1@ukr.net до 22.05.2020.

Для додаткового використання:

  1. Future Simple Tense:

https://www.youtube.com/watch?v=UI9IvLUkok0&t=138s

 12.05.2020-15.05.2020

UNIT 6 SPRING IS HERE, SUMMER WILL COME!

GRAMMAR: Present Simple, Present Continuous, Past simple; Future simple  

 PB: p. 118-120 (опрацювати):

  • - 118 ex. 2 (read and translate);
  • - 119 ex. 4 (complete the text);
  • - 120 ex. 7 (complete the text).

PB: p. 118 ex. 2 (записати у словник).

  1. WB: p. 72-73 ex. 3 (write).
  2. Виконати тестові завдання з контролю аудіювання за ІІ семестр у прикріпленому файлі Listening Comprehension (II Term) попередньо прослухавши текст для контролю аудіювання у прикріпленому файлі Audio - Listening Comprehension (II Term)

!Listening Comprehension (II Term) та WB p.72-73 скріншот виконаних завдань підписати та надіслати на вайбер або на електронну адресу morena1@ukr.net до 15.05.2020.

Для додаткового використання:

  1. Present Simple Tensehttps://www.youtube.com/watch?v=IYw_jIVKack
  1. Present Continuous Tense: https://www.youtube.com/watch?v=AjI__RO7n-A
  1. Past Simple Tense: https://www.youtube.com/watch?v=cQB2obSYEXU&t=10s
  1. Future Simple Tensehttps://www.youtube.com/watch?v=UI9IvLUkok0&t=138s
 04.05.2020 - 08.05.2020

UNIT 6 SPRING IS HERE, SUMMER WILL COME!

GRAMMAR: was / were; Past simple; Future simple  

 1.PB: p. 121-122 (опрацювати):

  • - 121 ex. 3 (complete the sentences);
  • - 122 ex. 4 (read and translate).

PB: p. 121 ex. 2 (записати у словник).

Review: SB p. 89, 94, 98, 101, 114.

2.WB: p. 71 ex. 3 (утворити розповідну та заперечну форми речень).

3.Виконати тестові завдання у прикріпленому файлі Writing Comprehension (II Term).

!Writing Comprehension (II Term) та WB p.71 скріншот виконаних завдань підписати та надіслати на вайбер або на електронну адресу morena1@ukr.net до 08.05.2020.

Для додаткового використання:

  1. Was / Were:

https://www.youtube.com/watch?v=59srW_OQ6qQ

  1. Past Simple Tense:

https://www.youtube.com/watch?v=v-TJYGFkOfE

  1. Future Simple Tense:

https://www.youtube.com/watch?v=UI9IvLUkok0

 27.04.2020 - 30.04.2020

UNIT 6 SPRING IS HERE, SUMMER WILL COME!

GRAMMAR: FUTURE SIMPLE TENSE:

Sentences, Negative sentences and Questions (… will + Verb … .) 

 PB: p. 114-117 (опрацювати):

  1. p. 114ex. 2 (вивчити правило);
  2. p. 115 ex. 3(read and translate);
  3. p. 116-117ex. 2-3(write);
  4. p. 117ex. 4(ask and answer the questions).

PB: p. 108, 110, 111 (записати у словник). 

WB: p. 70-71 (write).

!PB p. 116-117 ex. 2-3 та WB p. 70-71 скріншот виконаних завдань підписати та надіслати на вайбер або на електронну адресу morena1@ukr.net до 30.04.2020.

 Для додаткового використання:

FUTURE SIMPLE TENSE: 

https://www.youtube.com/watch?v=vVDnOJgLk-w https://www.youtube.com/watch?v=UI9IvLUkok0 

Elementary Grammar test Future Simplehttps://www.youtube.com/watch?v=9zI0niPwJ6g 

Songs: https://www.youtube.com/watch?v=5zJMy69ttAE

 21.04.2020-24.04.2020

UNIT 6 SPRING IS HERE, SUMMER WILL COME!

Seasons, months and the weather. What is the weather like today!

 PB: p. 108-113 (опрацювати):

  1. p. 108ex. 1 (read and translate);
  2. p. 109 ex. 2-3(complete thesentences);
  3. p. 110-111ex. 1-3(read and translate);
  4. p. 112ex. 2(answer the questions).

PB: p. 108, 110, 111 (записати у словник).

WB: p. 66-69 (write).

! WB p. 66-69 скріншот виконаних завдань підписати та надіслати на вайбер або на електронну адресу morena1@ukr.net до 24.04.2020.

 Для додаткового використання:

Seasons and Weather:

https://www.youtube.com/watch?v=Jn7uAsLWXpk

https://www.youtube.com/watch?v=nA-jUj_9Uzw 

https://www.youtube.com/watch?v=6MGRkUlFZws 

https://www.youtube.com/watch?v=CHFlgePf9VU

Seasons and Months: 

https://www.youtube.com/watch?v=0Ofo1M1vuPY 

https://www.youtube.com/watch?v=Fe9bnYRzFvk&list=PLNUfGGq40cowcOVW23qjz1P2DQ2smC7Ns&index=2

Флеш-картки:

https://naurok.com.ua/test/weather-seasons-and-months-256691/flashcard 

Онлайн тест:

https://naurok.com.ua/test/start/256691 

13.04.2020 - 17.04.2020

UNIT 5 DAY BY DAY

GRAMMAR: PAST SIMPLE TENSE (Wh-questions)

    IRREGULAR VERBS (неправильні дієслова)

                  

  1. PB: pp. 103-107 (опрацювати):
  • - p. 103 ex. 5 (make up questions);
  • - 104 ex. 3 (make up sentences);
  • - p. 105 ex. 5 (write);
  • - p. 107 ex. 2, 4 (write).

PB: pp. 98, 101 (повторити неправильні дієслова).

  1. WB: pp. 64-65 (write).
  2. Виконати тестову роботу у прикріпленому файлі Test №7 Unit 5.

! WB pp. 64-65 та Test №7 Unit 5 скріншот виконаних завдань підписати та надіслати на вайбер або на електронну адресу morena1@ukr.net до 17.04.2020.

Для додаткового використання:

  1. Онлайн тест: https://naurok.com.ua/test/start/194804
  2. Флеш-картки: https://naurok.com.ua/test/wh-words-194804/flashcard
  3. PAST SIMPLE TENSE:

https://www.youtube.com/watch?v=cQB2obSYEXU

https://www.youtube.com/watch?v=v-TJYGFkOfE&t=62s

  1. IRREGULAR VERBS:

https://www.youtube.com/watch?v=DSkTdGjM5q8

https://www.youtube.com/watch?v=MA3NFtLc22k

  1. WH-questions in the past simple

https://www.youtube.com/watch?v=0Bz4-1YKI1M&t=75s

https://www.youtube.com/watch?v=60w8xgeao1s&t=203s

 06.04.2020 - 10.04.2020

 UNIT 5 DAY BY DAY

 GRAMMAR: PAST SIMPLE TENSE (questions and negatives)

      IRREGULAR VERBS (неправильні дієслова)

    ТАБЛИЦЯ НЕПРАВИЛЬНИХ ДІЄСЛІВ: PB pp. 174-175

 PB: pp. 98-102 (опрацювати):

  1. p. 98 ex. 1 (readandtranslate), слова записати у словник, вивчити Іта ІІ 

форми неправильних дієслів;

  1. pp. 99-100ex. 2(read and translate);
  2. p. 100ex. 4(read and translate the rhyme);
  3. p. 101 ex. 1 (readandtranslate), слова записати у словник, вивчити І та ІІ форми неправильних дієслів.  
  1. 102 ex. 3 (readandtranslate).  

PB: pp. 174-175

WB: pp. 62-63 (виконати вправи).

 Онлайн тести: https://naurok.com.ua/test/start/145093;
       https://naurok.com.ua/test/start/142650

 Флеш-картки: https://naurok.com.ua/test/past-simple-145093/flashcard 
  https://naurok.com.ua/test/past-simple-142650/flashcard

 ! WB pp. 62-63,  скріншот виконаних тестів надіслати на вайбер або на електронну адресу morena1@ukr.net до 09.04.2020.

 Для додаткового використання:

PAST SIMPLE TENSE:

 https://www.youtube.com/watch?v=cQB2obSYEXU
https://www.youtube.com/watch?v=v-TJYGFkOfE&t=62s
https://www.youtube.com/watch?v=9-3Zz0tan-o 
https://www.youtube.com/watch?time_continue=6&v=ZWZ6cNq6bEY&feature=emb_logo 

IRREGULAR VERBS:

https://www.youtube.com/watch?v=DSkTdGjM5q8
https://www.youtube.com/watch?v=MA3NFtLc22k

30.03.2020 – 03.04.2020

 UNIT 5 DAY BY DAY          

GRAMMAR: PAST SIMPLE TENSE   

    IRREGULAR VERBS (неправильні дієслова)

                       ТАБЛИЦЯ НЕПРАВИЛЬНИХ ДІЄСЛІВ: PB pp. 174-175 

  1. PB: pp. 98-101 (опрацювати):
  • - p. 98 ex. 1 (read and translate), слова записати у словник, вивчити І та ІІ форми неправильних дієслів;
  • - pp. 99-100 ex. 2 (read and translate);
  • - p. 100 ex. 4 (read and translate the rhyme);
  • - p. 101 ex. 1 (read and translate), слова записати у словник, вивчити І та ІІ

форми неправильних дієслів.  

PB: pp. 174-175

! Вивчити І та ІІ форми неправильних дієслів з be до buy (6 слів). 

  1. WB: pp. 62-63 (виконати всі вправи). 
  1. READING (Контроль читання за ІІ семестр)

Виконати завдання на окремому листочку (прикріплений окремим файлом – Reading (II Term).

! WB pp. 62-63 та Reading виконати, підписати та надіслати на вайбер або на

електронну адресу morena1@ukr.net до 02.04.2020.

Для додаткового використання: 

  1. PAST SIMPLE TENSE:

 https://www.youtube.com/watch?v=cQB2obSYEXU

https://www.youtube.com/watch?v=v-TJYGFkOfE&t=62s

https://www.youtube.com/watch?v=9-3Zz0tan-o

 https://www.youtube.com/watch?time_continue=6&v=ZWZ6cNq6bEY&feature=emb_logo

 2.IRREGULAR VERBS:

 https://www.youtube.com/watch?v=DSkTdGjM5q8

https://www.youtube.com/watch?v=MA3NFtLc22k

12.03.2020 – 27.03.2020

Архів завдань http://21school.com.ua/%D0%B0%D1%80%D1%85%D1%96%D0%B2-%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D1%8C.html

Контакти вчителя morena1@ukr.net

Дата

Зміст завдання

12.05.2020-15.05.2020

1)Сергій Гридін "Федько прибулець з інтернету" - 1розділ.Читати,виписати опис вірусу і намалювати його.
2)Валентина Осєєва "Чарівне слово". Виразне читання, короткий переказ.

21.04.2020-24.04.2020

Анатолiй КОСТЕЦЬКИЙ "ВСЕ -- ЯК НАСПРАВДI"

Пригодницька казка 1-2 розділ, читати. Порівняти з твором "Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії". Короткий переказ 1 частини.

13.04.2020 - 17.04.2020

Туве Янсон "Чарівний капелюх" 1-3частини читати, прослухати і виправити помилки в літ. вікторині в групі "Наш клас", короткий переказ 1частини та план до неї.

06.04.2020 - 10.04.2020

  Г. Малик "Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії" 7-10 частини. Короткий переказ 7 частини. Скласти план до 9 частини.

30.03.2020 – 03.04.2020

 Г. Малик. “Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії”: 1-6 розділи читати. Скласти план до 1 розділу. Підготуватися до тесту.

12.03.2020 – 27.03.2020

Архів завдань http://21school.com.ua/%D0%B0%D1%80%D1%85%D1%96%D0%B2-%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D1%8C.html

Контакти вчителя pitami21@ukr.net 

Дата

Зміст завдання

12.05.2020-15.05.2020

1) розв'яжіть задачі:

Задача 1
36л молока розлили в бідони, по 12л в кожний, та 48л молока в бідони, по 16л в кожний. Скільки бідонів заповнили молоком?

Задача 2
В магазин привезли 72кг печива, по 12кг в кожній коробці, та 60кг цукерок, по 15кг в кожній коробці. Скільки всього коробок печива і цукерок привезли в магазин?

2) виконай дії
763 - 649
642 + 238
156 * 4
736 : 8
(39 + 36) : 15
3 * 12 + 20 : 4
790 - 367
249 + 365
117 * 6
198 : 3
(88 - 36) : 13
(36 : 6 + 3) * 2

21.04.2020-24.04.2020

самостійна робота Варіант 1  Варіант 2

13.04.2020 - 17.04.2020

Математика- Опрацювати за підручником завдання
1113,1114,1118,1124,1102,
1121,1125.

06.04.2020 - 10.04.2020

Математика -1)перегляд відео про письмове множення в стовпчик,
2)завдання 1098,1099(усно),1108, 1109,1102(письмово).
3)1007,1008,1009(усно).
4)1010, 1007,1016(письмово).

30.03.2020 – 03.04.2020

 Виконати один варіант Контрольної роботи(на вибір)

Математика-опрацювати с. 131-134,Завдання 860,870,874,878 виконати письмово.

12.03.2020 – 27.03.2020

Архів завдань http://21school.com.ua/%D0%B0%D1%80%D1%85%D1%96%D0%B2-%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D1%8C.html

Контакти вчителя pitami21@ukr.net 

 

Дата

Зміст завдання

12.05.2020-15.05.2020

1)підручник с. 153-155, с.157-158
2)перегляд відео https://youtu.be/2FpqG8JZDCg  
https://youtu.be/wU6KtOtwfwg 

21.04.2020-24.04.2020

проект
" Врятуємо землю". Підручник с. 134-136.

13.04.2020 - 17.04.2020

Пройти тест в групі вайбер з тем:"Гриби", "Бактерії" "Віруси".

06.04.2020 - 10.04.2020

С. 126-129.+перегляд відео(надано у вайбер- групі)

30.03.2020 – 03.04.2020

 с. 119-121 чит. Відповідати на питання.
С. 122-125 опрацювати + переглянути відео https://m.youtube.com/watch?v=eJ4cNpQnopc# 

12.03.2020 – 27.03.2020

Архів завдань http://21school.com.ua/%D0%B0%D1%80%D1%85%D1%96%D0%B2-%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D1%8C.html

Контакти вчителя pitami21@ukr.net 


Дата

Зміст завдання

12.05.2020-15.05.2020

1)перегляд відео https://m.youtube.com/watch?v=g9gI7ggacVU&feature=share 

2)спиши текст, розкриваючи дужки. Підкресли дієслова
3)розбери 3 дієслова, як частину мови.

21.04.2020-24.04.2020

повт. правило про дієслово, як частину мови, про неозначена форму дієслова, про змінювання дієслів за часами.
Виконати в картках с. 58-59,с.60-61,с.62-63.

 13.04.2020 - 17.04.2020

Записати, виправивши тексти. Визначити дієслова. Зазначити час дієслів.

Аж ось весна (прийти). Привітно (посміхатися) вона сонцю, небу, лісу, степу. І (ожити) вони після зимової дрімоти, (посвітлішати), (повеселішати). Берізка сережками (зашелестіти), тополя листячком (затріпотіти), дзвіночки ніжно (задзвеніти). А пташки (загомоніти, заметушитися, заспівати), радіючи сонцю й теплу. Скрізь співи, крики. Весна (прийти)!

Весна (вступити) у свої права. Вона (прискакати) на голубому коні полем. І (приїхати) до лісу. (Змахнути) чарівною паіличкою - і (набубнявіти) на деревах клейкі бруньки, (зазеленіти) травичка. А ось (з'явитися) й ведмежатка. Вони (повилазити) на дерево і (вітати) весну.

https://youtu.be/nDlAQLUroYw Переглянути відео урок. Записати в зошит опрацьований під час уроку матеріал.

Починити прислів'я та визначити дієслова:

Щоб людиною стати, як рибку звати.
Хоч три дні не їсти, а вийшло смішно.
Хотів зробити спішно, треба працювати.
Хороший рибак мусить знати, що не зможу виконати.

06.04.2020 - 10.04.2020

С.140-145 опрацювати:
1)вивчити правило про дієслово,
2)Виконати впр. 338(усно),340(письмово).
3)написати онлайн-диктант. "Лелеки"

30.03.2020 – 03.04.2020

 Пройти тренувальні вправи.

12.03.2020 – 27.03.2020

Архів завдань http://21school.com.ua/%D0%B0%D1%80%D1%85%D1%96%D0%B2-%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D1%8C.html

Контакти вчителя pitami21@ukr.net 

  

 УВАГА! Загальні питання.

 1. Завдання з інформатики викладаються для обох груп.

 2. Додатково для бажаючих цікаве програмування з Годиною коду https://studio.code.org/courses, де діти самостійно в цікавій он-лайн формі можуть вивчати програмування безкоштовно!

 3. Всі питання можна задати по e-mail: informatika21@i.ua.

Дата

Завдання 
26.05.2020

Тема «Повторення та систематизіція навчального матеріалу».

Дорогі дітки! Навчальний рік добігає кінця і сьогодні останній урок з інформатики. У нас було багато цікавих тем, таких як робота в графічному та текстовому редакторах, програмування,  створення презентацій, тому пропонуємо вам наступне завдання на повторення: пофантазувати на тему "Комп'ютер майбутнього: як я його бачу!" та оформити свої міркування у вигляді або презентації PowerPoint  на 2-3 слайди, або текстового документа Word, або у вигляді малюнка Paint, або у вигляді проекту в Скретч!

Дякуємо вам за чудову роботу! Ви молодці!

 19.05.2020

Тема «Доповнення презентації текстом, зображенням, схемою».

Опрацювати презентацію Урок 34. Виконати Практичну роботу, зазначену в кінці презентації.

 12.05.2020

Тема «Утворення нового слайду, текстового поля».

Опрацювати презентацію Урок 33 . Виконати Практичну роботу, зазначену в кінці презентації (практичну роботу виконати на основі презентації До уроку 33_Презентація Наш клас).

 05.05.2020

Тема «Переміщення текстових выкон\полів та зображень на слайдах».

Опрацювати презентацію Урок 32 . Виконати Практичну роботу, зазначену в кінці презентації. 

 28.04.2020

Тема «Переміщення слайдами презетації. Режим показу презентіції та режим змінювання слайдів».

Опрацювати презентацію Урок 31 . Виконати Практичну роботу, зазначену в кінці презентації.

21.04.2020

Тема «Середовище створення презентацій».

Опрацювати презентацію Урок 30 . Виконати Практичну роботу, зазначену в кінці презентації.

14.04.2020

Тема «Доповідач\доповідачка та презентація. Культура презентування. Слайд-шоу із зображень як вид презентування».

Опрацювати презентацію Урок 29 . Виконати Практичну роботу, зазначену в кінці презентації.

07.04.2020

Тема «Порівняння текстів з оманливою та правдивою інформацію. Пошук хибних висловлювань у текстах».

Опрацювати презентацію Урок 28 . Виконати Практичну роботу, зазначену в кінці презентації.

31.03.2020

Тема «Таблиці в тексті: орієнтування в клітинках. Доповнення таблиць».

Опрацювати презентацію Урок 27 . Виконати Практичну роботу, зазначену в кінці презентації.

17.03.2020

Тема «Доповнення текстів зображеннями». 

В текстовому редакторі MS Word створити документ, що містить 5-6 речень (тему обрати на власний розсуд). Додати в текст 2 зображення по темі документа.

 

Ознайомитись з правилами безпеки життєдіяльності в умовах карантину:

З 12 березня 2020 року в Україні запроваджено тритижневий карантин для усіх закладів освіти.

Карантин, а не канiкули!!! Ми навчаємось дистанцiйно!!!

 

Пiд час карантину слiд пам'ятати:

- не підходити ближче ніж на 1 метр до людей, що кашляють, чхають або мають жар

-обов’язкове миття рук перед прийомом їжі та після відвідування вбиральні (мити руки потрібно щонайменше 20 секунд або використовувати дезінфекційні засоби для рук)

- утриматися від прийому їжі з загальних упаковок або посуду (горішки, чіпси, печиво та інші снеки), куди багато людей занурюють руки

-уникати привітальних обіймів і рукостискань, поки епідеміологічна ситуація не стабілізується

- вологt прибирання приміщень, очищення та дезінфекції об’єктів, яких торкається велика кількість людей, провітрювати приміщення

-важливо уникати місць масового скупчення людей

-у разі підвищеної температури дитина має залишитися вдома до повного одужання та одразу отримати консультацію сімейного лікаря.

 

Як правильно поводити себе в умовах поширення вірусу?

 мити руки щонайменше 20 секунд або використовувати дезінфекційні засоби для рук

під час кашлю або чхання прикривати рот і ніс паперовою хустинкою, яку потім необхідно викинути; чхати також правильно у згин ліктя

не підходити ближче ніж на 1 метр до людей, що кашляють, чхають або мають жар, уникати будь-якого тісного контакту з ними

не споживати сирих чи недостатньо термічно оброблених продуктів тваринного походження.

 

Працюємо у Google Classroom (https://classroom.google.com/) Коди доступу повідомлені класним керівникам.

Теоретичний матеріал та завдання будуть доповнюватись та оновлюватись

 

 

Дата Зміст завдання
18.05.2020 - 29.05.2020 ст.148 розучити пісню, прослухати твори
https://youtu.be/jvCjc5DBn9I 
12.05.2020-15.05.2020 ст.142 розучити пісню, прослухати твори
https://youtu.be/UdDt5Q76N58 
https://youtu.be/pOV7beCKv80 
https://youtu.be/lOArmFl960I 
https://youtu.be/6WtkA-o0jqo 
04.05.2020 - 08.05.2020 ст.138 розучити пісню, прослухати твори
https://youtu.be/XqRwzrfRVg4 
https://youtu.be/XCBi5kCbeNg 
27.04.2020 - 30.04.2020 ст.134 повторити пісню, прослухати твори
https://youtu.be/OfgM8vPSv7E 
https://youtu.be/_TtN9NsfeCI 
https://youtu.be/jMtevtgAJ6U 
https://youtu.be/i509Znm-hys 
21.04.2020 - 24.04.2020 ст.130 розучити пісню, прослухати твори
https://youtu.be/eJM-3QdZRSc 
https://youtu.be/svESpjyCpbk 
https://youtu.be/v1y7JA9htAA 
13.04.2020 - 17.04.2020 ст.126 прослухати твори, розучити пісню.
https://youtu.be/DRYKa5yL52Q 
https://youtu.be/M2Qc3Qhtu6M 
https://youtu.be/RCpI-VV4sAU 
06.04.2020 - 10.04.2020

ст.122-125, прослухати твори, вивчити пісню;
https://youtu.be/HeMEv_3Qq7Y 

https://youtu.be/pJOJQwDzCwI 

12.03.2020 – 27.03.2020 Архів завдань http://21school.com.ua/%D0%B0%D1%80%D1%85%D1%96%D0%B2-%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D1%8C.html

 

 

 

 

Завдання будуть додаватись та оновлюватись! Слідкуйте за змінами