Завдання для самостійного опрацювання на час карантину для 3-А класу

УВАГА! Завдання будуть доповнюватись. Слідкуйте за змінами. 

Перегляд презентацій, відео-уроків та перевірка домашніх завдань відбувається в групі Вайбер "НАШ 3-А".
Група відкрита з 9:30 до 20:30.
Перевірка ДЗ з 11:00 до 12:00.
Онлайн - консультації з 10:00 до 11:00 та з 12:00 до 13:00.

Дата

Зміст завдання

 06.04.2020 - 10.04.2020

 

UNIT 5 DAY BY DAY

 GRAMMAR: PAST SIMPLE TENSE (questions and negatives)

      IRREGULAR VERBS (неправильні дієслова)

    ТАБЛИЦЯ НЕПРАВИЛЬНИХ ДІЄСЛІВ: PB pp. 174-175

 PB: pp. 98-102 (опрацювати):

  1. p. 98 ex. 1 (readandtranslate), слова записати у словник, вивчити Іта ІІ 

форми неправильних дієслів;

  1. pp. 99-100ex. 2(read and translate);
  2. p. 100ex. 4(read and translate the rhyme);
  3. p. 101 ex. 1 (readandtranslate), слова записати у словник, вивчити І та ІІ форми неправильних дієслів.  
  1. 102 ex. 3 (readandtranslate).  

PB: pp. 174-175

WB: pp. 62-63 (виконати вправи).

 Онлайн тести: https://naurok.com.ua/test/start/145093;
       https://naurok.com.ua/test/start/142650

 Флеш-картки: https://naurok.com.ua/test/past-simple-145093/flashcard 
  https://naurok.com.ua/test/past-simple-142650/flashcard

 ! WB pp. 62-63,  скріншот виконаних тестів надіслати на вайбер або на електронну адресу morena1@ukr.net до 09.04.2020.

 Для додаткового використання:

PAST SIMPLE TENSE:

 https://www.youtube.com/watch?v=cQB2obSYEXU
https://www.youtube.com/watch?v=v-TJYGFkOfE&t=62s
https://www.youtube.com/watch?v=9-3Zz0tan-o 
https://www.youtube.com/watch?time_continue=6&v=ZWZ6cNq6bEY&feature=emb_logo 

IRREGULAR VERBS:

https://www.youtube.com/watch?v=DSkTdGjM5q8
https://www.youtube.com/watch?v=MA3NFtLc22k

30.03.2020 – 03.04.2020

 UNIT 5 DAY BY DAY          

GRAMMAR: PAST SIMPLE TENSE   

    IRREGULAR VERBS (неправильні дієслова)

                       ТАБЛИЦЯ НЕПРАВИЛЬНИХ ДІЄСЛІВ: PB pp. 174-175 

  1. PB: pp. 98-101 (опрацювати):
  • - p. 98 ex. 1 (read and translate), слова записати у словник, вивчити І та ІІ форми неправильних дієслів;
  • - pp. 99-100 ex. 2 (read and translate);
  • - p. 100 ex. 4 (read and translate the rhyme);
  • - p. 101 ex. 1 (read and translate), слова записати у словник, вивчити І та ІІ

форми неправильних дієслів.  

PB: pp. 174-175

! Вивчити І та ІІ форми неправильних дієслів з be до buy (6 слів). 

  1. WB: pp. 62-63 (виконати всі вправи). 
  1. READING (Контроль читання за ІІ семестр)

Виконати завдання на окремому листочку (прикріплений окремим файлом – Reading (II Term).

! WB pp. 62-63 та Reading виконати, підписати та надіслати на вайбер або на

електронну адресу morena1@ukr.net до 02.04.2020.

Для додаткового використання: 

  1. PAST SIMPLE TENSE:

 https://www.youtube.com/watch?v=cQB2obSYEXU

https://www.youtube.com/watch?v=v-TJYGFkOfE&t=62s

https://www.youtube.com/watch?v=9-3Zz0tan-o

 https://www.youtube.com/watch?time_continue=6&v=ZWZ6cNq6bEY&feature=emb_logo

 2.IRREGULAR VERBS:

 https://www.youtube.com/watch?v=DSkTdGjM5q8

https://www.youtube.com/watch?v=MA3NFtLc22k

12.03.2020 – 27.03.2020

Архів завдань http://21school.com.ua/%D0%B0%D1%80%D1%85%D1%96%D0%B2-%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D1%8C.html

Контакти вчителя morena1@ukr.net

Дата

Зміст завдання

06.04.2020 - 10.04.2020

  Г. Малик "Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії" 7-10 частини. Короткий переказ 7 частини. Скласти план до 9 частини.

30.03.2020 – 03.04.2020

 Г. Малик. “Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії”: 1-6 розділи читати. Скласти план до 1 розділу. Підготуватися до тесту.

12.03.2020 – 27.03.2020

Архів завдань http://21school.com.ua/%D0%B0%D1%80%D1%85%D1%96%D0%B2-%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D1%8C.html

Контакти вчителя pitami21@ukr.net 

Дата

Зміст завдання

06.04.2020 - 10.04.2020

Математика -1)перегляд відео про письмове множення в стовпчик,
2)завдання 1098,1099(усно),1108, 1109,1102(письмово).
3)1007,1008,1009(усно).
4)1010, 1007,1016(письмово).

30.03.2020 – 03.04.2020

 Виконати один варіант Контрольної роботи(на вибір)

Математика-опрацювати с. 131-134,Завдання 860,870,874,878 виконати письмово.

12.03.2020 – 27.03.2020

Архів завдань http://21school.com.ua/%D0%B0%D1%80%D1%85%D1%96%D0%B2-%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D1%8C.html

Контакти вчителя pitami21@ukr.net 

 

Дата

Зміст завдання

06.04.2020 - 10.04.2020

С. 126-129.+перегляд відео(надано у вайбер- групі)

30.03.2020 – 03.04.2020

 с. 119-121 чит. Відповідати на питання.
С. 122-125 опрацювати + переглянути відео https://m.youtube.com/watch?v=eJ4cNpQnopc# 

12.03.2020 – 27.03.2020

Архів завдань http://21school.com.ua/%D0%B0%D1%80%D1%85%D1%96%D0%B2-%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D1%8C.html

Контакти вчителя pitami21@ukr.net 


Дата

Зміст завдання

06.04.2020 - 10.04.2020

С.140-145 опрацювати:
1)вивчити правило про дієслово,
2)Виконати впр. 338(усно),340(письмово).
3)написати онлайн-диктант. "Лелеки"

30.03.2020 – 03.04.2020

 Пройти тренувальні вправи.

12.03.2020 – 27.03.2020

Архів завдань http://21school.com.ua/%D0%B0%D1%80%D1%85%D1%96%D0%B2-%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D1%8C.html

Контакти вчителя pitami21@ukr.net 

  

 УВАГА! Загальні питання.

 1. Завдання з інформатики викладаються для обох груп.

 2. Додатково для бажаючих цікаве програмування з Годиною коду https://studio.code.org/courses, де діти самостійно в цікавій он-лайн формі можуть вивчати програмування безкоштовно!

 3. Всі питання можна задати по e-mail: informatika21@i.ua.

Дата

Завдання 

07.04.2020

Тема «Порівняння текстів з оманливою та правдивою інформацію. Пошук хибних висловлювань у текстах».

Опрацювати презентацію Урок 28 . Виконати Практичну роботу, зазначену в кінці презентації.

31.03.2020

Тема «Таблиці в тексті: орієнтування в клітинках. Доповнення таблиць».

Опрацювати презентацію Урок 27 . Виконати Практичну роботу, зазначену в кінці презентації.

17.03.2020

Тема «Доповнення текстів зображеннями». 

В текстовому редакторі MS Word створити документ, що містить 5-6 речень (тему обрати на власний розсуд). Додати в текст 2 зображення по темі документа.

 

Ознайомитись з правилами безпеки життєдіяльності в умовах карантину:

З 12 березня 2020 року в Україні запроваджено тритижневий карантин для усіх закладів освіти.

Карантин, а не канiкули!!! Ми навчаємось дистанцiйно!!!

 

Пiд час карантину слiд пам'ятати:

- не підходити ближче ніж на 1 метр до людей, що кашляють, чхають або мають жар

-обов’язкове миття рук перед прийомом їжі та після відвідування вбиральні (мити руки потрібно щонайменше 20 секунд або використовувати дезінфекційні засоби для рук)

- утриматися від прийому їжі з загальних упаковок або посуду (горішки, чіпси, печиво та інші снеки), куди багато людей занурюють руки

-уникати привітальних обіймів і рукостискань, поки епідеміологічна ситуація не стабілізується

- вологt прибирання приміщень, очищення та дезінфекції об’єктів, яких торкається велика кількість людей, провітрювати приміщення

-важливо уникати місць масового скупчення людей

-у разі підвищеної температури дитина має залишитися вдома до повного одужання та одразу отримати консультацію сімейного лікаря.

 

Як правильно поводити себе в умовах поширення вірусу?

 мити руки щонайменше 20 секунд або використовувати дезінфекційні засоби для рук

під час кашлю або чхання прикривати рот і ніс паперовою хустинкою, яку потім необхідно викинути; чхати також правильно у згин ліктя

не підходити ближче ніж на 1 метр до людей, що кашляють, чхають або мають жар, уникати будь-якого тісного контакту з ними

не споживати сирих чи недостатньо термічно оброблених продуктів тваринного походження.

 

Працюємо у Google Classroom (https://classroom.google.com/) Коди доступу повідомлені класним керівникам.

Теоретичний матеріал та завдання будуть доповнюватись та оновлюватись

 

 

 переглянути відео і підготувати викрійку:

ст.122-125, прослухати твори, вивчити пісню;
https://youtu.be/HeMEv_3Qq7Y 

https://youtu.be/pJOJQwDzCwI 

 

Пограти та поспівати із задоволенням.Обрати пісню, яка найбільше сподобалась та вивчити.
https://m.youtube.com/watch?v=NYluf4lfUnQ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання будуть додаватись та оновлюватись! Слідкуйте за змінами