Завдання для самостійного опрацювання

на час карантину для  2-А класу

УВАГА! Завдання будуть доповнюватись. Слідкуйте за змінами. 

Дистанційна освіта 2-А здійснюється через ClassDojo https://www.classdojo.com/ru-ru/?redirect=true 

Оксана Георгіївна проводитиме он-лайн консультації кожного дня з 8.30 до 15.15

 

 
Дата Зміст завдання

З 13.03 по 24.04 ( на 2 тижні)

  1. Вт, Чт на 10:00 через Zoom проводимо онлайн – уроки ( запрошення на приєднання до зустрічей будуть надіслані через Viber
  2. Актуальною залишається електронна адреса sviktoriias21@gmail.com та зв'язок через Viber

План роботи для тих, хто немає змоги приєднатись до онлайн-уроків або на випадок технічних неполадок

 

28.04.20

 PB p.47 – запитання та відповіді з дієсловом + ing    AB p. 47 

 

29.04.20

PB p. 50

Вивчити нові слова: measuring, height, length, centimeters, tape

PB p.50 ex.3 – письмово в зошиті 

30.04.20

PB p.51 ex. 4, AB p.50-51

PB p. 51 ex. 5  - за зразком зробити Project у зошиті

05.05.20

PB p. 52 – нові слова

AB p. 52

06.05.20

PB p.53

AB p.53

07.05.20

PB p. 54 – listen and sing, p.55 – ex. 1-3 усно

AB p. 54-55

14.04.20

PB p.38  ex. 1 – описати малюнок з використанням конструкцій he’s got/she’s got

AB p. 38 

15.04.20

PB p. 39 ex. 1

PB p. 39 ex. 2 – звертаємо увагу на правило утворення запитальної форми

AB p.39

Виконати завдання на прикріпленому файлі Worksheet 1

16.04.20

PB p. 40-41 ex. 1 – читати, перекладати

PB p. 40 ex. 2,3,4 – усно

AB p. 40- 41

21.04.20

PB p. 44- нові слова вивчити і прописати по 2 рядочки

AB p. 44

https://www.youtube.com/watch?v=kSa-F4eXkwc&feature=emb_title

https://www.youtube.com/watch?v=ACDZebcb2R0&feature=emb_title

22.04.20

PB p.  45 – ex. 1

PB p. 45 – ex. 2 ( звертаємо увагу на Grammar Focus)

Вивчити нові слова: drive, fly, ride, sail

AB p.45

23.04.20

PB p. 46  ex. 1, 2 - усно

AB p. 46

 
12.03.2020 - 27.03.2020

   Архів завдань http://21school.com.ua/%D0%B0%D1%80%D1%85%D1%96%D0%B2-%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D1%8C.html

ДОДАТКОВО: для закріплення матеріалу можна використовувати безкоштовний інтерактивний онлайн додаток з іграми http://activities.quickmindsapps.es/Games%202/index.html?SCB/0/0

27.04.2020 - 30.04.2020 інформація на ClassDodjo
21.04.2020 - 25.04.2020 1.ст.130-131прочитати
2.ст.130-131створити малюнки до казки для переказу
3.Прослухати казки І.Франка “Заєць та Їжак”, “Осел і Лев”
4.ст.131-132 читати, переказувати
13.04.2020 - 17.04.2020 1. ст.139 міні-твір “Чи вміє дощ танцювати?”;
2.ст.126 читати, переказувати;
3. ст.127 читати, переказувати;
4.ст.129 міні-твір “Писанка”.
06.04.2020 - 10.04.2020  1) ст.136-137 читати, переказувати;добрати з інтернету прислів'я та приказки;
2)ст.136-137, міні-твір“Ким для мене є мама”;
3)ст.137, напишіть або виготовте привітання для мами;
4)ст. 138-139 читати, міні-твір “Чи вміє дощ танцювати?”

30.03.2020 - 03.04.2020

  1. ст.133-134 читати, переказувати;
  2. ст. 133-134 міні твір(3-4 речення)“Весняна природа”;
  3. ст.134-135 читати, переказувати;
  4. ст.134-135 вивчити закличку на пам'ять, або знайти в інтернеті іншу та вивчити.

27.04.2020 - 30.04.2020 інформація на ClassDodjo
21.04.2020 - 25.04.2020 1.ст.122#6,7,8
2.ст.124#1,2,3
3.ст.125#1,2,3
4.ст.126#2,4
13.04.2020 - 17.04.2020 1.ст.117-118 #5,6,7;
2.ст.119 #2,3,4;
3.ст.120 #1,2;
4. ст.121#3,4,5.
06.04.2020 - 10.04.2020 ст.113#3,4,5;
ст.114#2,3,5;
ст.115#3,4;
ст.116#3,4,5
30.03.2020 - 03.04.2020
  1. ст. 109 #3,4;
  2. ст.108 #4,5;
  3. ст.110 #5,6;
  4. ст.111#5,6.
  
27.04.2020 - 30.04.2020 інформація на ClassDodjo
21.04.2020 - 25.04.2020 1. ст.116 розучити пісню;пограти в гру “Борщ, каша, голубці”;прослухати твір
2. ст.118 +зошит
13.04.2020 - 17.04.2020 1.ст.112 вивчити пісню, пограти в гаївку “Кривий танець ”, послухати твір М.Шуха “Весняні передзвони”;
2. ст.114 створити великоднє яєчко(за зразком).
06.04.2020 - 10.04.2020 ст.104-105, прслухати твір;
ст.106-107 , зошит.
30.03.2020 - 03.04.2020
  1. тема «У подорож з друзями»;
  2. проект «Музична казка».

27.04.2020 - 30.04.2020 інформація на ClassDodjo
21.04.2020 - 25.04.2020 1.ст.105 створити презентацію “Моя країна -Україна”
2.ст.106 ознайомитись
3.ст.108 дати відповіді на запитання
13.04.2020 - 17.04.2020 1.ст.100-102;дізнайся про культуру та звичаї однієї з Європейських країн(на вибір);
2.ст.103;складіть маршрут для гостей з іншої країни, запланувавши відвідування найбільш відомих пам'яток природи та культури нашої Батьківщини;
3. ст.104;з додаткових джерел дізнайся про винаходи Бориса Патона.
 06.04.2020 - 10.04.2020 ст.95, зошит;
2)ст.96, зошит;
3)ст.97.

30.03.2020 - 03.04.2020

  1. ст.90-91, виготовити з пластиліну свищика;
  2. ст. 92-93, практична робота;
  3. ст. 94 ознайомитись;
  4. ст. 95 вивчити прислів'я про бібліотеку.

27.04.2020 - 30.04.2020

інформація на ClassDodjo

21.04.2020 - 25.04.2020

1. ст.104 впр.266, 267,
2. ст.105 впр.268,269,
3. ст.106 впр.273, 274,

13.04.2020 - 17.04.2020

ст.101 впр.257,258,
ст.102 впр. 259,261,
ст.103 впр.264,.

06.04.2020 - 10.04.2020

ст.97-98 впр.247,248, правило;
ст.98-99 впр.249,250,
ст.99-100 впр. 253,254,.

30.03.2020 - 03.04.2020

  1. ст.93 впр.238,
  2. ст.94, робота з малюнком;
  3. ст.95 впр.241,242.

Дизайн та технології

21.04.2020 - 25.04.2020 навчитись пришивати ґудзик
13.04.2020 - 17.04.2020 ст.105 (пришивання ґудзика)

 УВАГА! Загальні питання.

 1. Завдання з інформатики викладаються для обох груп.

 2. Додатково для бажаючих цікаве програмування з Годиною коду https://studio.code.org/courses, де діти самостійно в цікавій он-лайн формі можуть вивчати програмування безкоштовно!

 3. Всі питання можна задати по e-mail: informatika21@i.ua.

Дата

Завдання
25.05.2020

Тема «Створення алгоритмів побудови малюнків у середовище Скретч: розробка, реалізація та презентація власного проекту». Прочитати Відкриття 33 ст.136-138 . Виконати Завдання 1 на ст.137.

Посилання на он-лайн Скретч https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted

Дорогі дітки! Навчальний рік добігає кінця і сьогодні  це останній урок з інформатики. Дякуємо вам за чудову роботу! Ви молодці!

18.05.2020

Теми «Фрагмент малюнка та дії, які можна з ним виконувати» та «Створення малюнків за готовими алгоритмами»

Прочитати Відкриття 31, 32 ст.126-135 . Виконати Завдання 2 на ст.129 та Завдання 2 на ст.135.

Посилання на он-лайн Скретч https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted

04.05.2020

Тема «Зміна виконавця у середовище Скретч»

Прочитати Відкриття 30 с.122-124 . Виконати Завдання 1 та 2 на ст.124.

Посилання на он-лайн Скретч https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted

27.04.2020

Тема «Передбачення результату виконання алгоритму»

Прочитати Відкриття 29 с.119-121 . Виконати он-лайн вправу Художник:цикли

13.04.2020

Тема «Комп'ютерне середовище виконавців»

Прочитати Відкриття 28 с.115-118  . Виконати Завдання 1 на ст. 117 та он-лайн вправу Художник

06.04.2020

Тема «Поняття алгоритму. Виконавці алгоритмів.»

Прочитати Відкриття 27 ст.112-113 . Виконати Завдання 3 на ст. 114.

30.03.2020

Тема «План виконання завдання. Планування в нашому житті»

Прочитати Відкриття 26 ст.108-110 , виконати вправу он-лайн Завдання 2

16.03.2020

Тема «Пристрої, що полегшують роботу людини».

§16 ст. 53-56, Завдання 1 та 2 на ст.57. 

 

 

Працюємо у Google Classroom (https://classroom.google.com/) Коди доступу повідомлені класним керівникам.

Теоретичний матеріал та завдання будуть доповнюватись та оновлюватись